Rieger Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Var å så på denne i sted: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=352495 Veldig lyst på den, men eieren visste ikke hva han ville ha. Hadde ikke peiling. Gjort det meste på den selv. Mods: - RS-fangere, hjulbue breddere, emblemfri grill, klare lykter, - Gule justerbare koni hele veien, godkjent senket(40/40), - Momo X-1 17" (han sa de kostet 40k nye m/dekk), men tror det var X-1 han sa), - Nye dører(90-dører sa han, dere skjønner sikkert hva jeg mener), + div som jeg ikke husker. - Sideskjørt + mono visker var ikke montert enda. - Orginal 1,8L motor - Har vært brukt i bilstereo-konkurranse, stod bare frontsett i nå. RF Q-serie eller no(var dyrt sa han, 9000) + en spiller(vet ikke hvilken) - Innvendig: MOMO ratt, kule, pedaler, matte! - Lakkert i sommer! Jeg foreslo 30-40k, høyere hadde jeg ikke tenkt å gå. Hva tror dere? Virka virkelig strøken, og kun 120 000km. Mora hadde vært eier alle årene før han fikk den, kun en eier altså. Tviler på prisene fyren oppgir, men det spiller ingen rolle. Edit: La til noe tekst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 40 lapper for felger og dekk? Har han belagt de med gull? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Polo Classic 40 lapper for felger og dekk? Har han belagt de med gull? trokke han var helt ærlig med deg der gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by pahf trokke han var helt ærlig med deg der gitt. jaja, sier det er Momo X-1 da! Men var ikke prisen på felgene jeg ville vite, tviler selv på at de koster 40 000,- Har momo egentli felger som koster så mye i 17"?? Bilen, va tror dere en slik kan gå for?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 86 golf med litt ekstra stash og original motor? Får jo rustfri 2er golf for +- 15k.. ville ikke gitt mer enn rundt 25 for den. Kanskje litt mer. Er ikke selgers marked for tida heller. Og det er uansett snakk om en 2er golf fra 86.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hvis du går på http://www.felgimport.no og ser etter de momo felgene der så koster 7x17 2 500,- pr felg regner jeg med. Lurer fælt på hvilke dekk han har som koster 30000,- Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Elgen- Hvis du går på http://www.felgimport.no og ser etter de momo felgene der så koster 7x17 2 500,- pr felg regner jeg med. Lurer fælt på hvilke dekk han har som koster 30000,- Han sa sikkert en null for mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hehe, får håpe så.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Er vel ikke no GTI detta? 25 hadde jeg gitt, har du virkelig lyst på den så burde 30k være max Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 vm i klistremerker :) ingen som tviler på at han har Rockford anlegg ... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 for guds skyll..pell av de stygge røde klistremerkene hvis du kjøper den....! puke ellers så så den jo grei ut den... helt hvit golf 2! nesten da.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 vet ikke dere at klistremerker trekker opp prisen på en bil like mye som et flisbelagt bad gjør på et hus?? ahahha.. men 40k for den golfen der er mykje.. du kan jo få deg din egen øy i stillehavet for den prisen. nesten. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 30k for bilen er vel ikke så dumt. Men, siden det er så mye klistremerker for Rockford, så må han jo ha et helvettes Rockford Anlegg.. Er dette med i prisen? Hvilket anlegg er det isåfall? Hvordan motor er det egentlig? Og 120000 på en 86? Hmm.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Merkene skal av ja.. Kanskje ikke de på siden, men det får jeg se. Han har ikke anlegg i bilen her lenger. Står altså frontsett (RF Q-series, som er high-end til RF) med 4x 6,5" i dørene og en RF-spiller. 2x HX2 12" kunne følge med mot pristillegg, men jeg tror jeg kjøper 2x HE2 12" isteden. KM-standen er lav, skal sjekke servicehefte, og se om det kan bekrefte at det er riktig. Er en helt orginal 1,8 L Skal se på en BMW 320(87mod) i dag, siden golfen ikke var no særlig vinterbil. Blir muligens 2 biler på meg da. Tror nok den er verdt 30k, men tviler på at jeg går noe særlig høyere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Rieger Merkene skal av ja.. Kanskje ikke de på siden, men det får jeg se. Han har ikke anlegg i bilen her lenger. Står altså frontsett (RF Q-series, som er high-end til RF) med 4x 6,5" i dørene og en RF-spiller. 2x HX2 12" kunne følge med mot pristillegg, men jeg tror jeg kjøper 2x HE2 12" isteden. KM-standen er lav, skal sjekke servicehefte, og se om det kan bekrefte at det er riktig. Er en helt orginal 1,8 L Skal se på en BMW 320(87mod) i dag, siden golfen ikke var no særlig vinterbil. Blir muligens 2 biler på meg da. Tror nok den er verdt 30k, men tviler på at jeg går noe særlig høyere! Har en 320 tilsalgs jeg :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg