Gå til innhold

Pris på modda 86 modell?

Ranger emnet

Rieger

Anbefalte innlegg

Var å så på denne i sted:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=352495

Veldig lyst på den, men eieren visste ikke hva han ville ha. Hadde ikke peiling. Gjort det meste på den selv.

Mods:

- RS-fangere, hjulbue breddere, emblemfri grill, klare lykter,

- Gule justerbare koni hele veien, godkjent senket(40/40),

- Momo X-1 17" (han sa de kostet 40k nye m/dekk), men tror det var X-1 han sa),

- Nye dører(90-dører sa han, dere skjønner sikkert hva jeg mener), + div som jeg ikke husker.

- Sideskjørt + mono visker var ikke montert enda.

- Orginal 1,8L motor

- Har vært brukt i bilstereo-konkurranse, stod bare frontsett i nå. RF Q-serie eller no(var dyrt sa han, 9000) + en spiller(vet ikke hvilken)

- Innvendig: MOMO ratt, kule, pedaler, matte!

- Lakkert i sommer!

Jeg foreslo 30-40k, høyere hadde jeg ikke tenkt å gå. Hva tror dere? Virka virkelig strøken, og kun 120 000km. Mora hadde vært eier alle årene før han fikk den, kun en eier altså. Tviler på prisene fyren oppgir, men det spiller ingen rolle.

Edit: La til noe tekst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkene skal av ja.. Kanskje ikke de på siden, men det får jeg se. Han har ikke anlegg i bilen her lenger.

Står altså frontsett (RF Q-series, som er high-end til RF) med 4x 6,5" i dørene og en RF-spiller. 2x HX2 12" kunne følge med mot pristillegg, men jeg tror jeg kjøper 2x HE2 12" isteden.

KM-standen er lav, skal sjekke servicehefte, og se om det kan bekrefte at det er riktig.

Er en helt orginal 1,8 L

Skal se på en BMW 320(87mod) i dag, siden golfen ikke var no særlig vinterbil. Blir muligens 2 biler på meg da.

Tror nok den er verdt 30k, men tviler på at jeg går noe særlig høyere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Merkene skal av ja.. Kanskje ikke de på siden, men det får jeg se. Han har ikke anlegg i bilen her lenger.

Står altså frontsett (RF Q-series, som er high-end til RF) med 4x 6,5" i dørene og en RF-spiller. 2x HX2 12" kunne følge med mot pristillegg, men jeg tror jeg kjøper 2x HE2 12" isteden.

KM-standen er lav, skal sjekke servicehefte, og se om det kan bekrefte at det er riktig.

Er en helt orginal 1,8 L

Skal se på en BMW 320(87mod) i dag, siden golfen ikke var no særlig vinterbil. Blir muligens 2 biler på meg da.

Tror nok den er verdt 30k, men tviler på at jeg går noe særlig høyere!

Har en 320 tilsalgs jeg :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider