Gå til innhold

problemer med 97 tahoe

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei alle =) jeg har noen problemer med min tahoe for det første så bruker den ufattelig lang tid på og gløde (skiftet glødeplugger og regulator ) den har start vansker når det er i mellom -10 og 1celsius og den har elektronisk styrt 4wd og den slår heller ikke inn i 4wd den står bare og blinker .. hva kan alt dette være ? det er sikkert noen som har litt peiling på streo og ? =) skulle ha tatt ut sub av orginal spilleren med det er ingen utgang på den ? noen forslag uten om ny spiller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en lav til høynivå adapter, så kan du kobble til extern forsterker. Og bruke den på alle høytalerene og sub, så slipper du å sette i en spiller som ser "mal plasert" ut i dashbordet.

 

Ang gløding og treg start så ville jeg fått noen til å måle spenningen på batteriet ditt når du skal gløde og starte i slike temperaturer neste gang. For å se hvormye volten detten både når du gløder og når du kinner.

 

Problemet med 4x4, er dette også kun når det er så kaldt eller er det altid??

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gutta på http://www.offroad.no er flinke på 6.5 problemer

 

Sannsynligvis har du defekt FSD (elektronikk til dieselpumpe)

 

Hvorfor tror du at han har kaputt FSD ut i fra at han må gløde lenge?

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår