Gå til innhold

Parklys i 1000 meter

Ranger emnet


vestad

Anbefalte innlegg

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OJOJOJOJOJ!!! nå går jorda under.. huff å huff!

Sa ikke du at sin siste post var allerede i går i denne tråden??.. hæ`?.... HÆ?!. hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda!

 

 

Du har ikke sperre nei... Hvordan har du da planer om å få til noe somhelst da med din søte lille B18motor da?.. hæ?... HÆ?:... hold kjeft! jeg er ikke ferdig enda sa jeg!

 

Det hjelpr ikke å stramme strikken skjønner du for det blir heller til at du bare vil spinne på innerhjulet ditt og råne rundt i sikler som de andre tøffe gutta med 240...!

 

Det har vi mange bevis påså er lissom ikke helt vitsen med å finne opp hjulet på nytt.. for ditt er frikantet!

 

 

.. VENT! la meg snakke ferdig pus!. im not done!

 

...................... nå er jeg ferdig!

 

 

skrev jeg til deg eller?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ej ej ej, snart mister noen her oppholdstillatelsen!

Så hold kjeft jenter.:bambam:

 

 

volvo er bedre enn nissan hvis bilene har samme effekten.

Volvo er PENERE med rette stuket og kommer fra det riktige årstallet.

Volvo er mer holdbar og tåler mer.

 

skjønner ikke hva som er så rått med en 200sx som spinner og eieren må ta opp lån for å ha råd til plastikken på skroten.

SAMFUNNSTAPERE.

Nei, ekte stål er det som er tingen, er hardheten som teller veit dere;)

 

tok meg tid til dagens lille frustrasjon da dette er den tråden jeg har sett som har gått LENGST off stopic.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår