Gå til innhold

Parklys i 1000 meter

Ranger emnet


vestad

Anbefalte innlegg

ej ej ej, snart mister noen her oppholdstillatelsen!

Så hold kjeft jenter.:bambam:

 

 

volvo er bedre enn nissan hvis bilene har samme effekten.

Volvo er PENERE med rette stuket og kommer fra det riktige årstallet.

Volvo er mer holdbar og tåler mer.

 

skjønner ikke hva som er så rått med en 200sx som spinner og eieren må ta opp lån for å ha råd til plastikken på skroten.

SAMFUNNSTAPERE.

Nei, ekte stål er det som er tingen, er hardheten som teller veit dere;)

 

 

skal vi se; volvo er da ikke noe bedre enn nissan om bilene har samme effekten for no tull ;)

her var det mye om og hvis når det gjaldt om volvoen var penere, men dette er da smak og behag ;) jeg synes volvo ser ut som en firkanta kloss, du liker'n, fair and square ;)

volvo tåler mer, ja, erre rart når du lager bil av verktøystål? ikke rart stålet er dyrt om dagen:P holdbarheten kan vi diskutere tell i morra, det meste avhenger av tidligere eieres vedlikehold uansett ;)

 

jeg heller skjønner ikke vitsen med overstyla 200SX'er som spinne få'første og spinne få'annen.. men hva er så rått med en stålklump som skrangler og dunker pga subkassa i bagasjerommet, kappa fjærer og hadelandstrimmen? finnes ikke det grann bedre spør du meg.. du spurte vel ikke meg, men jeg tok meg den frihet å svare likevel ;)

 

jeg har forresten ikke lån på SX'en min ;) ikke har den plastikk heller:P

Primera P10

Silvia S12

200SX S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

skjønner ikke hva som er så rått med en 200sx som spinner og eieren må ta opp lån for å ha råd til plastikken på skroten.

SAMFUNNSTAPERE.

 

Word, "Dritfett" med 1.8l firesylindra symaskinturbomotor må jeg si :D

 

Anyways ikke kom og si at 240, 740 og 940 er så sinnsykt fine biler uansett (selvom de har penere original finish enn en 200sx) :D Nei, alt fra 850 og oppover, inkl Amazon da :D 5´er BABY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYI: hvis du ser på den bilen en eller annen postet bilde av lengre oppe, burde du sett hvilken modell det er, og funnet ut at den modellen ALDRI ble levert med 1,8;)

men heller 1.8"symaskinturbomotor", enn 2,3traktormotor da;)

 

Traktor?! xD lol jeg kjører ikke diezel :D Hehe jeg bare tippa vilt jeg har ikke peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle volvomotorer er traktormotorer ;)

har tilmed kjørt traktor med B23:P

 

hehe, SX'en MIN har 1,8 da ;) men jeg personlig liker små motorer med mye gamp. heldigvis er folk forskjellige, derfor kan noen like å kjøre volvo, så slipper vi at så mange vil ha 200;) selv om det begynner å bli litt for mange av disse bilene:P

Primera P10

Silvia S12

200SX S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår