Zimmern86 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 har fått i stabstag til Audi A3. men ser at det må skrues fast, hvordan går man fram? hvor stor skal karosseri skruene være? staget er 2 delt, så jeg må skru/vri det sammen, skal det være noe "slark" i det, eller skal staget sitte litt godt fast når jeg har vridd det på plass? før jeg skrur det fast! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Er det fjærbeinsstag du mener skal det ikke være noe slark Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Er det fjærbeinsstag du mener skal det ikke være noe slark fjærbeinstag, går under flere ord? Staget er av aluminium, og skal sitte i "tårnene" i motorrommet. noen som har peiling på hvor lange karrosseri skruer jeg må bruke? vill ikke skru mer enn nødvendig:p fast elr slark? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det er et tårnstag du har, også kalt strutbrace. Det skal boltes fast, med gjennomgående bolter og mutter. Karosseriskruer er ikke noe tess. Staget skal stå dønn fast, det er hele poenget. Det skal hindre at dempertårnene beveger seg under nedbremsning og sving, slik at hjulgeometrien opprettholdes. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Med andre ord. Om det ikke sitter dønn fast, er det bare dødvekt. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hvordan kommer jeg til for å sette på muttrene? av med hjul for å komme til? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 er lettest det,mulig du må vekk med hjulskjermen også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 finnes det ikke gjennomgående bolter som du slipper å bruke mutter på da? hehe Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hvordan har du tenkt at et par MM tykt karosseristål skal klare å holde igjen alle kreftene som dette staget blir utsatt for med et par "skiltskruer" skrudd igjennom karosseriet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hehe, sant det:) men er derre "tårnet" hult? slik at je vet hvilken lengde jeg skal ha på? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 helt seriøst.... prøv en strikk, den holder seg litt stram hele tiden...he...he Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 jeg bare lurer.. hvor mye har dette å si på en vanlig bil ? la oss si en A3 som det ser ut til å være i dette tilfellet. Jeg har jo sett sånne som dette montert, og ja, det ser bedre ut! Men jeg tror jo at bilen skal være ganske (det jeg vil kalle labjen) bløt, myk, føyelig og lite stiv i karosseriet for at dette skal ha stor hensikt. MERK at dette er sett fra mitt syspunkt, som har vær tilskuer på en eneste "trackday" og stortsett aldrig har behov for å krysse 100 kmh med kjerring og unge baki... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg