Gå til innhold

Kill_elo: Volvo 242 '76 prosjekt Vulva

Ranger emnet


kill_elo

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ikke gjort så mye i helga som planlagt, kom litt alkohol i veien og ei satans til fyllesjuke:P Har lagt en god del dempematter da, så håper på at det blir en litt stillere bil.. Håper på å få bestilt noe snakkks i løpet av uka nå :) Har også fått tak i AC/DC biletter idag!! Er i en egen lykkerus nå :P Er ikke noen som har underspyling fra fk til meg slik liggendes bra fint til kansje?(A)

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke gjort så mye i helga som planlagt, kom litt alkohol i veien og ei satans til fyllesjuke:P Har lagt en god del dempematter da, så håper på at det blir en litt stillere bil.. Håper på å få bestilt noe snakkks i løpet av uka nå :) Har også fått tak i AC/DC biletter idag!! Er i en egen lykkerus nå :P Er ikke noen som har underspyling fra fk til meg slik liggendes bra fint til kansje?(A)

 

 

snufs ja det var noen som fikk taki ac/dc billetter ja men ikke jeg kom aldri fram prövde alt mulig internett knakk jo sammen:scared

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00923.jpg

Kjørt over en elg med den motoren eller :) ?!

 

Njaa, var ett lite reinsdyr som kom i veien :) Neida, har ligget på en låve i litt sagmugg og skitt en stund, men utseende hakke noe å si, det er det indre som teller vettu :P

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk heller ikke kjøpt, men er en på skolen, som har en ekstra som han selger til høybudende, bude ligger på 750kroner nå:P

 

Hehe, kjøp tvert:P Once in a lifetime opplevelse det der kommer til å bli nå:P

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jaja, har ikke vært noen form for framgang på lenge her men. Blir på nyåret med overhaling av understell med powerflex/superflex foringer, bilstein dempere og fjærer. Noen som har prøvd megasquirt? Er litt interisert i å prøve det jeg :)

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg bestilt foringer foran og bak samt omp tårnstag og sam torpedostag, håper det kommer snart for nå kribler det noe jævlig i fingra etter å starte :D Sperrefristen min oppheves også om en måneds tid så da er det å påbegynne oppkjøringa snarest :)

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :D Delene fra Pedersen ble sendt idag nå :) Gleder meg til å skru nå! Skal forresten lage en brakett på skolen nå på onsdag tenkte jeg så jeg får doble stabstag bak, så veldig enkelt og greit ut når jeg leste om det på turbobricks igår :)

'98 VW Passat 1.9 TDI [X]

'94 Audi RS2 [X]

'76 Volvo 242 langtidsprosjekt

'88 Volvo 240 fjasbil

'01 BMW 320D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår