drawz Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei! Har store plane om å bytte motor i min Vectra A 2.0i GL til en Opel Calibra motor, og da tenkte jeg på c20let motoren. Så har noen få spørsmål om dette prskjektet. Hvordan er det å bytte dette? Trenges det noen modifiseringer? har hørt at det skal går rett på festene. Og hvilken pris ligger disse motorene på? evt. hvor kan jeg få kjøpt billigt? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 motorer ligger på fra 15-200k. alt ettersom stand å hva det er gjort med de. Normalt rundt 20k. Tenkt å kun flytte motor å bruke gir kassa som sitter i bilen din?? Skal du finne en billig må du bare følge med på div forumer og annonse plasser. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 motorer ligger på fra 15-200k. alt ettersom stand å hva det er gjort med de. Normalt rundt 20k. Tenkt å kun flytte motor å bruke gir kassa som sitter i bilen din?? Skal du finne en billig må du bare følge med på div forumer og annonse plasser. tenkte å bare bytte motor. hvis ikke jeg må bytte girkasse? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 må ikke men kjører du gris holder ikke kassa lenge men glir rett nedi som sagt motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 må ikke men kjører du gris holder ikke kassa lengemen glir rett nedi som sagt motoren går det greit å bruke girkassa fra calibra da? :) Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
planting2000 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 her har jeg skrevet en detaljert beskrivelse på hva som må til ved ombygging til c20let. http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=39401 Siter 81 ascona B 400-replica 93 omega "3000-24v" stv eks biler: 94 org. vectra 4x4 turbo. 95 Omega B c20let prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 her har jeg skrevet en detaljert beskrivelse på hva som må til ved ombygging til c20let.http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=39401 takk :D Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 den f16 kassa di som sitter i Vectran er å så langstega att den vil bli teit å kjøre med. så ville brukt f28 fra turbo eller til nød ei f20 fra 16v Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 F20 er iallefall plenty kortdreva, har den i vectraen no etter at eg satte i en C20XE, hadde F18 kasse då eg hadde C20NE og den hadde veldig grei (lang) utveksling. men dei kassene "kler" motorane mtp at NE'en har meir bunndrag og null futt på høgare turtal mens XE drar meir og meir :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg