Gå til innhold

Noen som har litt peil på Vadis?

Ranger emnet


AlpejoHn

Anbefalte innlegg

Har du skrevet inn "adminpass" og brukernavnet for å kunne opprette en ny bruker?

 

Ja, jeg har kommet inn på Admin og velger hva jeg skal ha tilgang til osv. skriver inn navn og alt, men når jeg trykker skapa anvendare eller hva det er, så kommer det feilmelding :boxers

 

Nå vil ikke det starte en gang :S Funka første gangen, og nå skjer det ikke noe når jeg trykker på ikonet....

 

Virker strålende på min stasjonære PC... Den har og XP. Alt funket fint der... :S

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyreklikk på .exe-fila til vadis (den du trykker på for å starte programmet. Ikke noen snarvei ellernoe), så velger du egenskaper, så kompatibilitet, så velger du "kjør dette programmet i kompatibilitet med" og velger da windows 98 ellernoe.. Prøv også å stille tilbake klokka.. Jeg måtte stille tilbake til engang i 1999, samt endre det jeg nevnte over.. Da funka det gull.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyreklikk på .exe-fila til vadis (den du trykker på for å starte programmet. Ikke noen snarvei ellernoe), så velger du egenskaper, så kompatibilitet, så velger du "kjør dette programmet i kompatibilitet med" og velger da windows 98 ellernoe.. Prøv også å stille tilbake klokka.. Jeg måtte stille tilbake til engang i 1999, samt endre det jeg nevnte over.. Da funka det gull.. :)

 

Har du instalert hele greia på HD? ELler leser du fra DVD?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei igjen,

 

En kompis snakka om at han måtte forandre noe i ei textfil, for gyldighetsdato.. Noen som har noe info om dette? :worshipnissan :volvsmile :thanks

 

Er det foresten noen som bruker Vadis, i Vista?

Dette fikk jeg helder ikke til på orginal vista på laptopen..

Skal prøve og instalere en ny versjon av vista og teste da..

 

Har foresten instalert XP fra 2002, uten SP i det hele tatt.. skal se om det funker etterpå..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører vadis på vista jeg.. Trenger ikke stille tilbake hverken klokke eller noe annet her.. :)

 

 

Da har jeg testet, og det ser ut som det fungerer, MEN, det kommer opp at Vadis has expired, altså det er utgått. Og det var det kompisen min snakket om, at han hadde fått hjelp med en fyr å endra ei teksfil slik at datoen ble forandra, slik den ble gyldig i et halt år i slengen.. :)

 

Men ingenting som fungerer på den XPen som jeg har nå, ikke internett eller noe, så bare instalerer vista igjen.. Og prøver lykken..

 

Men må vel forandre denne tekst filen for å få den gyldig igjen.. Dette har jeg dog ikke gjort på min stasjonære pc, med vadis 2003..

 

Det jeg instalerte nå var vadis 2005.. :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår