PrimaP11 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Har en Nissan Primera P11 97 modell som ikke vil starte. Jeg har prøvd å bytte batteri uten hjelp så tenker at det er startern. Har derfor fått et godt tips å kakke til starteen med en hammer mens jeg vrir om nøkkelen men problemet er det at jeg ikke klarer å finne den. Sitter forresten en GA16DE bensinmotor i den... Noen som kan hjelpe meg ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Den sitter bak på motorn, mot torpedoveggen, du ser den hvis du ser inn under innspørøytninga på høyre sia :) Står nesten øverst på girkassa så vidt jeg kan huske.. Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 visst den er gåen , så er det jo en grei nødløsning og gi den ett kakk.. men er jo ikke noe permanent løsning på problemet, kjøp deg heller en ny, eller overhalt starter ;) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaP11 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Takk skal dere ha =) Har planer om å kjøpe en nye en men når de skal ha 3000 for en ny en så kjøper jeg heller en på høggern til 600... Problemet er bare at ingen har noen inne til 97+ modellen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 sjekk her. :) http://www.bruktbildeler.com/Sokeside.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg