Gå til innhold

regning fra møller

Ranger emnet


pettersenroar

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit Juristen. Heldigvis er det ikke mange som deg. de fleste foretrekker nemlig å få gjort jobben så billig som mulig.....

 

Det er i alle fall to av oss som ikke lar oss pille på nesen av eplekjekke mekanikere - meg og pettersenroar. Heldigvis har jeg heller aldri møtt en mekaniker som deg, som tar seg friheter etter eget forgodtbefinnende og sender meg regninga, jeg har alltid fått akkurat det jeg har bedt om. Du har helt rett, jeg foretrekker å få det så billig som mulig. Det billigste er jo å kjøpe faenskapet til halv pris et annet sted enn hos deg og få svogeren min, som er mekaniker, til å bytte den gratis.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempføler eller EI! den koster ikke stort mere enn 150kr som du sa! men hva med å betale for at bilen din i det heletatt ble tatt inn på verksted?!

 

HVa er det du egentlig klager over?! Har du fakturaen forran deg!? HVa betalte du egentlig for. og hvor mye?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall to av oss som ikke lar oss pille på nesen av eplekjekke mekanikere - meg og pettersenroar. Heldigvis har jeg heller aldri møtt en mekaniker som deg, som tar seg friheter etter eget forgodtbefinnende og sender meg regninga, jeg har alltid fått akkurat det jeg har bedt om. Du har helt rett, jeg foretrekker å få det så billig som mulig. Det billigste er jo å kjøpe faenskapet til halv pris et annet sted enn hos deg og få svogeren min, som er mekaniker, til å bytte den gratis.

Nå sender ikke jeg så veldig mange regninger da, det har vi andre til å ta seg av. Og når det gjøres på den måten er det bestandig i samråd med verkstedledelsen.

Men er det billigere å betale 3500 for en feilsøking, for så å finne delen på ebay og få noen til å skifte den, kontra å betale 2000 for feilsøking og delen??

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har betalt for ut-inn montering av tempraturgiver 529,- tempraturgiver 377,- pakning 11,50 ,- frostveske 92,93 MEN det jeg ba om var å finne ut hva som feilet motoren det kostet 468,66,- det er beløpet som jeg kommer til å betale inn, det er hva det kostet for å feilsøke motoren.. dessuten så var det bare en plugg som var oppbrent å det klarte ikke møller å finne ut, skal aldri mere inn dit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Juristen gneller, trådstarter gneller, mekanikere gneller. Jeg gneller over de igjen.

Juristen må dessuten være kåt som faen på komma og paranteser. Voi voi.

 

Ser ikke problemet. Koster å ha bil til time, er ikke gratis. Skal du liksom slippe å betale en flislegger som renoverer badet ditt. T.eks har brukt 1 hel flis ekstra, men behovet var bare 1/3 av flisa.

 

DESSUTEN, juristen som liker å bli pult i ræva av både det ene og det andre uten samtykke (må ha alt svart på hvitt). Feilsøking er et vanskelig tema, og ikke alltid man finner ut av dette. Man er nødt til å prøve seg frem til det som er mest logisk.

Trådstarter burde heller ha spesifisert begrenset tidsbruk på motorfeil og ikke latt firmaet fått fritt spillerom.

 

Kommer ingen vei med dette, ref: trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det mulig å teste en ny luftmengdemåler( Hvis den er på lager) uten at det setter spor på den nye delen. Den kan altså demonteres igjen hvis det ikke hjelper.

For det andre så er det veldig få biler i dag som har mengdemåler, de fleste har massemåler

For det tredje: Hvor i h.. kjøper du deler

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det mondeo. Siden delen møller skifta ikke gjorde utslag kansje de skulle tatt delen av igjen? og bare fakturert feilsøking. De burde jo sett på målingene sine at delen ikke gjorde utslag.. Eller funker feilsøking etter metoden "stikke finger`n i været"...

 

Men ja, Luft masse måler til gamle bilen min kosta 3500kr. -01Nissan primera.. Uorginal ikke og oppdrive.. jess.. Min ble skifta på garanti riktig nok.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår