Getawayinleveld Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hei. Har ett par spm ang godkjenning av bilen min.. Har monovisker og hørt att den ikke kommer gjennom? Sveiset igjen bakluka? Og gule frontlykter? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hvorfor skal ikke mono visker ikke gå igjennom? Aldri brydd meg heller egentlig. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 må være godkjent med monovisker. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hei.Har ett par spm ang godkjenning av bilen min.. Har monovisker og hørt att den ikke kommer gjennom? Sveiset igjen bakluka? Og gule frontlykter? På forhånd takk. viskeren er vel noe en EU kontorlant kan slippe å se... men gule lys... de må nok byttes...å hvorfor kjøre med elendige frontlys? bakluka kan sveises igjen....:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 takk for svar.. Men lyktene er jo levert originalt gule på golf 2 rallye.. Så noen mener det er lov, og andre ikke.. De er e-merket og.. Men jeg veit ikke;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 De skal i følge BT ikke være farget foran. Alt annet, ikke noe problem! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 takk for svar.. Men lyktene er jo levert originalt gule på golf 2 rallye.. Men kun i Frankrike mener jeg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Er det originale gule lykter, levert slik fra fabrikk, eller gule pærer med E-merking er det greit. Er det gule pærer uten E-merking, hetter på pærene, film på lyktene eller andre "smarte" påfunn lar det seg ikke godkjenne. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Golf rallye ble levert med akkurat samme lykter.. Men helt vanlige pærer, og gult glass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Golf rallye ble levert med akkurat samme lykter.. Men helt vanlige pærer, og gult glass.. men da skal det nok gå:) så lenge det er E-merket går det vel igjennom.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Sett på et E-merke selv da vel. Lysene er like bra for det. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Om det ikke er lyktene som kom med bilen fra fabrikk må det sansynligvis i vognkortet? Men så lenge det er E-merket, og lyktene er justert og har rett lysbilde, må de la det gå gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg