HrpZ88 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 noen små tips :) *blink lys sett og tåkelys med klart glass eller kjøpe Uorginale tåkelys som du kan sette i luftintaket på fangeren *emblemfri grill *hvite instrumentskiver *toning av rutene likt rundt hele. *nye frontlykter, evnt baklykter ASP=4468335[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1992[O]amp;Varegruppe=0223"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=10775&ASP=4468335&Type=VW&Model=Golf&Year=1992&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4468335[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1992[O]amp;Varegruppe=0223 *vr6 leppe forran, som du kan beholde ulakkert :) *`Kant felger (Brock b1, keskin kt1 ++ ) *Senk (mååå ikke være heelt i bånn da eller? :D) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Fin å clean bil du har der. om du har lyst på nye lykter foran vil jeg anbefale deg disse http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/2571_g3-l-153_1.jpg får du tak i billig på høggern.:) og baklyktene kan du enten finne orginale på høggern for en billig penge eller sote de du har nå. ellers fin bil, men senk hadde vær fint^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 beste måten å gjøre det på er å bruke så mye penger du kan på senking,det blir aldri feil. Alt annet du setter på kan så fort bli feil :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 loyfah skrev: Fin å clean bil du har der. om du har lyst på nye lykter foran vil jeg anbefale deg disse http://www.tmtuning.com/HOME/medienarchiv/bilder/2571_g3-l-153_1.jpg får du tak i billig på høggern.:) og baklyktene kan du enten finne orginale på høggern for en billig penge eller sote de du har nå. ellers fin bil, men senk hadde vær fint^^ Likte du disse så har jeg ett par liggende ;) Og du snakket om lakk på Vr6 leppa, Dropp det =) Du har svart stripe på fanger og sidelister i svart. Derfor er mitt tips som jeg sa en annen dag og vr6 leppe og skjermbreddere/lister Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Polo Classic skrev: beste måten å gjøre det på er å bruke så mye penger du kan på senking,det blir aldri feil. Alt annet du setter på kan så fort bli feil :D wheels mate ... wheels ;) never gets wrong Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSStian Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 masse senk!! og noen breie små felger med fin strekk på gummi! PORR :D Siter http://www.vwaudi-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 noen som har en g60 leppe liggendes? Har senka bilen 50/40, sota baklyktene, ny potte, hvite instrumentskiver, sota alle 3 bakvinduene. Noen som har noe mer tips til hva som bør gjøres? Evt noen som vil jeg skal legge ut bilder av bilen nå? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jeg vil! Legg ut noen ;) Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 bilder takk! :D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 osklor skrev: noen som har en g60 leppe liggendes?Har senka bilen 50/40, sota baklyktene, ny potte, hvite instrumentskiver, sota alle 3 bakvinduene. Noen som har noe mer tips til hva som bør gjøres? Evt noen som vil jeg skal legge ut bilder av bilen nå? :) Sote vinduene foran også er jo et VELDIG godt tips.... Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharpshoot Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Blir aldri nok bilder :-) John-A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 sliter litt me å få tatt bilder ettersom bilen min er snødd inne og den er for lav til å få kjørt over snøen med :(:(:( men satser på å få gravd en vei ut i dag å sette den på gata i natt så blir det vask å bilder i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg har et elektrisk tips til deg: Koble releer på frontlyktene dine, sett fås kjøpt på biltema. Mange eldre volkswagen har ikke releer på hovedlyktene, det fører til at strømmen må gå gjennom tenningslås,hovedlysbryter og lysspak, noe som igjen gir et enormt spenningsfall og fører til at de nevnte bryterne ryker oftere enn godt er. Jeg gjorde dette på min og fikk 3volt mer ut i lyktene! Det merker man godt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hørtes ikke veldig dumt ut, er litt dårlig lys på bilen ja, har du evt noe koblingsskjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ledning fra batteri til sikringsholder, ledning fra sikringsholder til relè, ledning fra relè til pære. Orginal ledning til pære kobles på relè. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg