FINNI Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Jepp, har starta jakta på et AWD system som jeg tenkte og modde litt slik at jeg får "årntli" fire hjuls trekk. Jeg og noen karer har fordypa oss i awd systemet til volvo, så jeg tror løsningen blir og tvangskjøre oljepumpa til voc koblinga bak sånn at det er mere låst bak og ikke er avhengig av tracktion kontrollen fram. Pluss at jeg har noen grønn dyser ifra 164,n og en fin garret turbo liggende he he. Men dette er jo bleie expressen , så det blir nok ikke med det første. Neste år kanskje?:volvsmile Siter DÆVEN , ENN Æ DA!!!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130106 http://thomasr.nvg.org/mortal.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Da har jeg fått telefon fra verksted at bilen er ferdig. Var både spjellhus og luft,mengde måler som va gåen, DYRT! Men slik det er det. Så blir vell noen mnd foskyvet alt som skal gjøres med bilen, + at jeg fikk sivilen bak meg med en fet måling av meg. vart ikke noe billigere det heller. bota var like dyr som sotinga kommer til å bli, så da blir planene forskyvet til jeg har fått betalt alt. Kommer med bilder når jeg fårstår meg på den "nye" photobucket.. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Lite som skejer her nå. En vask og pussing og stelling. Enste "nye" som har sjedd, er at jeg fikk satt di gammle sommer felga over på vinterdekk. så gjore seg det, Så da blir det nye sommer felger og dekk. Forslag? noen som passer bilen godt! Sjer lite frammover også her. Uten om at det blir felger til våren. Ellers blir vell alle plana skyvet. Pga at jeg skal kjøre opp til laste bil og vogntog. så det tar pengene det. men når jeg har fått lappen for dette. da blir det mer snack.. men noe småtteri blir det på bilen underveis, så følg med! Skal bli flinkere med bilder også, men pga data som gikk til H***** så mista jeg alle fine bilda av bilen, så skal ta nye, og legge ut! - Sliter med og få festa Øyelokka onkli, noen tips? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Lykke til på oppkjøring ;) Har du tatt lappen privat eller skole? mvh Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Takk for det. Gjør det privat gjennom sjåførskole på Stjørdal i Nord-Trøndelag.. Så ekke billig nei, så da må man prøve å ikke bruke så alt for mye penger på alt anna.. selv om det er veldig fristene og fikse bil'n Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Noen som har nå innspill på felger til biln da? Jeg er veldig gira på felger nr 2: http://bilprodukter.no/html-sider/faste-sider/felgprogram-2008.html Hva mener folket om disse?:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Da er disse felga handlet.. kommer vell fredagen, så blir montert i påska:D Gleder meg:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ny plan, sommer felga blir bestilt mandagen, kommer tirsdagen, Og da kommer det bilder og felga blir montert så klaart!! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_power Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Så bra ut de felgene der:) Siter Volvo 4 Life Volvo S60 2.0 Turbo http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 (endret) Da kommer det bilder :) endelig fått i orden alt dette. Da har felger kommet på. Volvoforum streemer. Diode park lys. Kom xenon lysan mine med DHL i dag. blir muligens montert i morgen:) Øyelokka blir muligens bestilt mandag. Soting av ruter sjer vell om ett par lønniger:) Så skjer da så smått her også. går ikke så fort. men sakte men sikkert! Bilder: Håper dette smakte! Og beklager for at jeg lofte bilder så lenge. Men vart forsinka sidn jeg ikke er nå flink med data greier! men men. god lang helg alle sammen! Nå blir det enten på fylla eller ut å cruse! (ps : bilen til far; (dette er også en volvokar:) ) Endret April 30, 2009 av Volvo_Rune Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Da ble det en liten photoshot hjemme hos meg i dag:): Kommer litt bilder her da men, håper dette dekker savnet av bilder som har kommet sent:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexmaul16v Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hvor store er de felgene? 17"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Felgene er kun 17" ja.. ble ambefalt dette.. Så noe nytt, mont xenon i dag! fikk ikke til noen bilder av dette, men det kommer for en dag det også:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Bættre fin bil ja ! :) Men sykt fin moped og A4 som var med på noen av bildene dine og ja!! :) Endret Mai 17, 2009 av TommyB5 Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Det er harry med Ferrari-klistremerker på en Volvo, syns jeg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg