Gå til innhold

Opel Vectra 2000 4x4 89'

Ranger emnet


Modlendingen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var og såg på ein Vectra 2000 4x4 89 modell idag. Står i Valdres, så tok 2 og ein halv time med bil frå der eg bur. Men er litt småfiks.

 

-Dreg til venstre når du slepper rattet, så må ha den på 4hjulskontroll

-For stor profil på dekk: 205/65R15, og subba i skjermar, så må få mindre profil.

- Forskjell i dekkmønster foran/bak, så 4hjulstrekk er utkopla

-Rust på eine hjulbogen bak, og antyding til rust på den andre, men får med nye.

-ABS lampa lyser, og diverse andre lampar lyser.

- Sveittar litt ved botnpanna.

- Muligens ein drivmansjett som er gått, var litt olje på baksida av felg.

- Sprekk i frontfangar og ein knust spreder etter at han snurra med bilen i vinter.

- Litt målingsflekker på panseret, sannsynlegvis etter at nokon har målt i nærleiken av bilen.

 

Så er litt småfiks, men eg ser det ikkje som umule å fikse den, for får ikkje lappen før til neste haust. Men, eigaren greidde å ta botnpanna på Omega B 2,5 Td'n sin, så trenger Vectraen til Omegaen e fiksa, men har god tid, så spørst om eg ventar på den.

 

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1955360

 

Synspunkt???

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten 40mm senk på den, kjøpt av Bambo, men er litt usikker på om den blir godkjent med det :-S

 

Og skal få den for 20 000, men me får sjå, kan hende eg prutar til 20 000 ferdig omregistrert og evt 4hjulskontroll :-P

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20k er ingen upris da.

Er jo bare piss feil på den.

Får godkjent senk jo. Bare skaffe deg tuv pairer på de. merke og nr står jo på fjørene.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt småfiks som ikkje er umulig å fikse.

 

Det går an å godkjenne den altså??? Det er bra, men må få på litt mindre profil og evt stivere dempere, ellers så er skjermene tatt etter første veka tippar eg.

 

Kor eg kan skaffe papir på fjørene då???

 

Takker for svar ;-D

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lesa av navn og nr på fjørene.

Så googler du hvem som forhandler det merket her i Norge.

Å sender da så det firmaet en mail der du skriver du skulle hatt papirer til det å det fjør nret.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, me får sjå.

 

Ja, lurer litt på den eg og, han sa det berre var å sette i ein sikring. Han hadde overhalt fordelingsgirkassa hos Protrim, og så tok han dekka frå ein annan bil, og det var forskjell framme og bak, så han ville ikkje at fordelingsgirkassa gjekk til helvette att. Men veit ikkje eg.

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bilde085.jpg

 

bilde084.jpg

 

Fann bilde av den på Opelmotorsport.com/forum og, er frå OMC Treffet i Valdres.

 

Og forresten så har eg ikkje fått tak i han fyren att på e-post, men skal ringe han snart og høyre kor det går. Har jevla lyst på den då!

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va visst ei halvgammal dame so hadde køyrt dan før han, so lova no greitt nok. Men var visst vraka i baken, så ein proffesjonell bilopprettar hadde visst teke å kappa vekk og hatt inn ein vanleg 2,0 GL bakende, men er fint gjort, litt fargeforskjell, men såg det ikkje før han sa det :-P

 

Men fekk tak i eigaren, og det hadde ikkje skjedd mykje med Omegan, så kan ta litt tid det her...

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bilen er reg som 2.0l gl men den er skjøtet etter en skade så det er vectra 2000karros... "

 

Skeptisk!!!!! En bekjent hadde en Gelendervagon som var forlenget av et firma i Oslo, etter VELDIG liten stund var bilen et rust vrak. Rusta spredde seg som kreft, fra der de hadde skjøta.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mule da ja, men Merce e jo ikkje bila so e rustfrie dei heller... Men den der var faktisk bra, så viss han opprettaren gjorde det skikkeleg så skal det vel holde. Var nokon år sidan då, og det var ikkje antyding til rust på den bortsett frå hjulbogane. Og eg får ikkje lappen før til hausten att, så har tid til å pusse litt på den og. Men me får sjå.

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår