Gå til innhold

poleringsmaskin

Ranger emnet


hei676

Anbefalte innlegg

Det er en knallgod maskin ja,men hvis du ikke har dette som jobb, så er den overkill, det finnes maskiner som er mye billigere... De har faktisk en på europris, til rundt 400kr... Funker fint den også. Jeg har selv jobbet med bilpleie i flere år, og har proffmaskiner, men den på europris, eller den på biltema (selvfølgelig typen som ser ut som vinkelsliper) er mere enn bra nok til hobbybruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..kommer an på interesse det ;)

Flex'en er gjennomført kvalitet og mye mer behagelig å jobbe med selv om du ikke er proff. Det er forøvrig en på detailersclub.no som skal selge en Milwaukee roterende til 1500,- og dette er en grei pris på en ekte proffmaskin.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt meg denne maskinen, knallfornøyd!!

 

Men jeg søkte litt på nettet og fant denne!

 

http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10508874;c:100768;r:FLEX

 

Akkurat samme marskinen, til en bedre pris.

 

Kjøpte også backingplate og pads fra de! virket veldig bra! fikk varene på 2 dager etter at jeg bestillte de, så kan trygt anbefale butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt meg denne maskinen, knallfornøyd!!

 

Men jeg søkte litt på nettet og fant denne!

 

http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10508874;c:100768;r:FLEX

 

Akkurat samme marskinen, til en bedre pris.

 

Kjøpte også backingplate og pads fra de! virket veldig bra! fikk varene på 2 dager etter at jeg bestillte de, så kan trygt anbefale butikken.

 

Det er overhodet ikke billigere enn scandicshine når du ser på pakketilbudet deres B)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs det.

 

Maskin til 3000 er mye mye bedre enn til 300, tro meg. Har prøvd begge.

 

De dyre maskinene er bedre å bruke, rister og bråker mindre, de har soft start noe som gjør at du ikke spruter produkter overalt.

 

Du er heller ikke helt ødelagt i henda etter du har polert i mange timer med en god maskin. Hadde jeg hatt råd ville jeg absolutt tatt flex fra ss!

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte idag den roterende på biltema.Holder i massevis.Behøver ikke samme maskin til 3000.

 

Morsom du da......

 

Har liggende en sånn biltema maskin og har sammenlignet den med 3 maskiner fra 2-5000.-, og det er som natt og dag hvis du vet hva du holder på med.

 

En dyrere maskin vil som regel bråke mindre, er oftest lettere, har soft-start og holder hastigheten ved belastning.

 

Dette resulterer i at det blir enklere og mer behagelig og jobbe, men ikke minst sparer man tid på korrigering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare hobbybruker jeg også.

Har alikevell en søppel DA og prøvde en søppel biltema roterende, kommer aldri til å gå tilbake til det ettersom jeg bruker en til ca 2500.

 

Er ikke verdens beste maskin å jobbe med, synes jeg. Men den passer mer til hobbybruk enn en biltema maskin, skal uansett ha en flex etterhvert selv.

1996 Omega B 3,2 Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår