vegs_e34 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hei! Plages med at scorpion ikke får bensin. Det er elektronisk innsprøytning. Den starter, men går ikke rent. Hører at den går på alle syl.. den fusker nå jævli og stopper hvis jeg gir på. Vet at det kommer bensin helt fram til innsprøytninga.. Hva kan være feil? dyser? kan det være noe annet enn bensin? Kan retur være tett? Forslag? På forhånd takk! Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hvis du er sikker på at den ikke får bensin så kan du vel måle bensintrykket da. Eller bytte bensinfilteret hvis det ikke er byttet siden 18pil&bue... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ble usikker på en ting.. Hvilket av bensinrørene som er retur og hvilket som bensin skal inn på motorn i. Er det det røret som går inn på dyse "skinna" i framkant i motor, eller om det er røret som går inn på skinna i bakkant. På det røret i bakkant sitter bensinfilteret, da er vel dette retur? eller? takk for raske svar Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Og en ting til.. Hvis returrøret er tett, hvordan vil den oppføre seg da? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Bensinfilteret sitter alltid på røret som går INN til motor.. Har i ingen tilfeller sett bensinfilter på retur. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 bensinfilteret sitter under bilen, sammen med pumpa rett ved tanken. Hvis returen er tett vil du få alt for høyt bensintrykk og bilen vil få for mye bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Bensinfilteret sitter alltid på røret som går INN til motor.. Har i ingen tilfeller sett bensinfilter på retur. Okei:) ble usikker, for på hydraulikk system er vell filtret på retur? Kan det være noe med innsprøytninga da? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 bensinfilteret sitter under bilen, sammen med pumpa rett ved tanken. Hvis returen er tett vil du få alt for høyt bensintrykk og bilen vil få for mye bensin. Ja, det er et under bilen også, men også et på motorn., Hvis returen er tett, vil den da starte, men kveles når jeg gir på? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Bensinfilteret sitter alltid på røret som går INN til motor.. Har i ingen tilfeller sett bensinfilter på retur. Viktig å rense bensinen når den kommer tilbake og, så den ikke ødelegger tanken hehe. Ja det hadde vært noe. ;) Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Da går bilen igjen. Dro av slangen på returrøret på motor, og prøvde å starte, da gikk den. Så satte jeg tilbake slangen, og forventet at den skulle begynne og fuske og stoppe igjen. Men den forsatte bare å gå normalt, og det gjør den enda også. Så jeg har egentlig ikke utbedret noe, det bekymrer meg litt, men men. Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.