Gjest mathiman Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 God kveld Jeg sliter innmari med å få av starteren på bilen, kommer liksom ikke til de to skruene i bakkant Noen som har tips? Skal dra ut motoren iløpet av helga, og må få av den fordømte starteren. På forhånd, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Forlenger og skralle (aller helst muttertrekker) fikser det lett :) Med 3 forlengere og 1 sånnt vingleledd så tok jeg alle boltene på girkassa med muttertrekker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Bruk flere lange skjøte armer og mutter trekker. Sku det fortsatt bli for trangt for deg så løsne girkasse traversen og slepp ned motor og gir litt. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 HAHA!! Jeg vant ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 hva skjedde med fastnøkkel? er ikke noe prob å komme til med en vanlig fastnøkkel, det har jeg gjort i "ælle" år, men begynner å bli dritt lei :) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg bruker også Fastnøkkel, men pleier og få lurt ruzlebiff ned under bilen med mutter trekkern. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg bruker også Fastnøkkel, men pleier og få lurt ruzlebiff ned under bilen med mutter trekkern. Ruzlebiffen er luring han serru :D Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 her er reddniga for dem som skal demontere/montere girkasse på volvo 240: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=91401 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 pipe-lang forlenger-lang forlenger- "vingleledd"-kort forlenger <- ikke noe problem å komme til den øverste bolten alle sutrer sånn om :) Trådstarter: Hva har du egentlig prøvd på? De til starteren sitter jo ikke langt opp i forhold til noen andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Du få låne Ruzlebiff, han skrur han, så kan du sette deg i camping stolen og bare være håndtlanger. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 ...eller bare ta ut motoren med girkassen på! Min personlige favoritt! ;) Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Vingleledd og forlenger som de sier her har jeg brukt de gangene jeg har tatt den av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg