_eSOo_ Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 7 forbanna minus ute og snø .... tenkte jeg skulle lakke felgene i garasjen men det blei litt i kaldeste laget brrrrrr - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 7 forbanna minus ute og snø .... tenkte jeg skulle lakke felgene i garasjen men det blei litt i kaldeste laget brrrrrr Gjør det i dusjen da:) Eller badekaret:) Badekaret er fint, for det kan byttes når du finner ut at du ikke tenkte på at lakken fester seg:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 7 forbanna minus ute og snø .... tenkte jeg skulle lakke felgene i garasjen men det blei litt i kaldeste laget brrrrrr Stikk innom meg på jobb så skal du gå god pris på varmeovn! :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 fått knyti slipse eller ???? :D Jaja, det var lett! Værre å få skjorten fri for skrukker :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jaja, det var lett! Værre å få skjorten fri for skrukker :p Igjen kan jeg hjelpe! Kjøp deg tørketrommel med damp som "stryker" skjortene dine! *promotere for varer ^^* - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Tja, klart og klart.. Veit ikke om jeg får ordnet skyss hjem.Så spøker litt med øl og akevitt (noe jeg ikke pleier å drikke), men får se. Vi får og øl/akevitt, men jeg drikker ikke sistnevnte, og ikke så ofte førstnevnte..så tar med vin. Skyss er i orden. Har to kolleger som skal samme retning.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 nice:D hva syns du? So far so good :) Vi har fått mini-mac hjemme, så kan kommunisere, gjøre rating osv, så den har fått tommelen opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Igjen kan jeg hjelpe! Kjøp deg tørketrommel med damp som "stryker" skjortene dine! *promotere for varer ^^* Pff, alle elektriske artikler er inkludert her jeg bor nå, så kjøper ikke sånnt selv :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Pff, alle elektriske artikler er inkludert her jeg bor nå, så kjøper ikke sånnt selv :p Nedtur =/ :D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Alex..har dere mobiltelefoner? Det er kanskje ikke din avdeling..? Skal ha ny, men vet ikke om jeg skal ha sony ericsson eller nokia denne gangen. Noen med forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Alex..har dere mobiltelefoner? Det er kanskje ikke din avdeling..? Skal ha ny, men vet ikke om jeg skal ha sony ericsson eller nokia denne gangen. Noen med forslag? Vi har det, men jeg selger ikke dem. Jeg har alltid vært Nokia fan, takler ikke SE (for dumt grensesnitt, tungvinte menyer og sms opplegget er tragisk). - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 (...)tungvinte menyer og sms opplegget er tragisk). Hehe:) Hadde du spurt meg om Nokia hadde jeg svart det samme:) Men det har vel mest med hva du er vant til å bruke... Nytt er uvant;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Gjør det i dusjen da:) Eller badekaret:) Badekaret er fint, for det kan byttes når du finner ut at du ikke tenkte på at lakken fester seg:) har ikke badekar :( - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Stikk innom meg på jobb så skal du gå god pris på varmeovn! :P ja blir bra pris ja ........ lurt - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 har ikke badekar :( Hehe:) Ikke bra... Gjør det på stuebordet da:) Kan byttes det og:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg