henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Dette skjer om man drar den lenger og lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Bra du er tilbake Rune, har vært så kjedelig her Takk for den :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Takk for den :( Du har jo vært så fraværende de siste dagene du å! Bare hatt Marius og leke med jeg... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 dropp dysjen.. smell på litt foundation. bikkja har du alltid tid til ;) Å droppe dusjen er uaktuelt..når jeg har bestemt meg.. Hakke dusja siden i går jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Du har jo vært så fraværende de siste dagene du å! Bare hatt Marius å leke med jeg... Skulle bare se om du savna meg.. Gjorde du? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Skulle bare se om du savna meg.. Gjorde du? :op: Mhm! :D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Mhm! :D :kiss :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Da pigger jeg i dusjen og så til bestemor.. ;) Håper bilen til Knut er fiksa, og eksamen til Marius snart er vel overstått! Byegones ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Da har jeg sendt inn mine forslag til VACN kalenderen.. Så blir morsomt å se om noen blir med.. Sendte inn disse seks bildene :) (Tenk, denne kunne vært din for 72k Espen!) HIHIHI Kalenderen har da kommet ut, eller mener du 2010 kalenderen? Den kunne det ja, men etter å ha trøtedrukket en måneds tid etterpå gikk det over. Og du ville jo ha 80 da jeg var interessert ;) Når du solgte for 72 hadde jeg allerede kjøpt x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Tenk på det sånn her Espen; Du slapp å bruke en del tusen på omlakkering. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hahaha, har du sett bilen min nå eller? Optimalt sett, skulle frontfanger, bakfanger, panser, høyre bakdør vært lakkert på bilen min nå... Men gidder ikke på den bilen. Blir heller ny bil til sommern ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe, er såpass ja :P Tenkte mest på hvis du hadde kjøpt Rune sin. Trengte litt ny lakk den å. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det er hvis man skal være pirkete da :p Noe man ikke kan være på en 10 år gammel bil... Rune sin ja, hadde trengt litt lakk den også. Den er jo enda eldre, kan ikke forvente strøken bil da. Neste bruksbilen min, den SKAL være helt STRØKEN2KFOSHO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Kalenderen har da kommet ut, eller mener du 2010 kalenderen? Den kunne det ja, men etter å ha trøtedrukket en måneds tid etterpå gikk det over. Og du ville jo ha 80 da jeg var interessert ;) Når du solgte for 72 hadde jeg allerede kjøpt x] 2010 ja.. :) Ja det var synd du ikke fikk den.. Hehe. Var ikke langt unna å selge den til deg. Det må du vite :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg