Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 weee :) tenk at du sjekket opp en berte mens du var på jobb! Og at'a var fin! Er liksom ikke sååå mange jenter nedom avdelinga jeg står på :P Hihi, minner meg om at jeg ble sjekket opp for et par uker siden... PÅ FACEBOOK av alle ting... Hun hadde visst fått snusen i navnet mitt, via ID-kortet mitt, da jeg var innom der hun jobbet, når jeg var på hjem fra min jobb.. Er jo litt søtt også da.. tnåå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Bare vent, snart kommer middagen opp igjen! Middag og middag, ble ikke så mye middag på meg i dag x]Streng diett vettu.. (....det dumme er at jeg røyk på bayer og helvette i dag også.. Er ikke akkurat lite kalorier i det eller... :S ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hihi, minner meg om at jeg ble sjekket opp for et par uker siden... PÅ FACEBOOK av alle ting... Hun hadde visst fått snusen i navnet mitt, via ID-kortet mitt, da jeg var innom der hun jobbet, når jeg var på hjem fra min jobb.. Er jo litt søtt også da.. tnåå Stalker kalles jo egentlig sånt da :P hehehe - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Støvsuger :P :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nja, hun la jo alle kortene på bordet med en gang da.. Vil ikke akkurat si stalker ;p Det var søtt da, også var hu svensk.. Lett å falle for stemmmen bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Middag og middag, ble ikke så mye middag på meg i dag x]Streng diett vettu.. (....det dumme er at jeg røyk på bayer og helvette i dag også.. Er ikke akkurat lite kalorier i det eller... :S ) Slanker du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nja, hun la jo alle kortene på bordet med en gang da.. Vil ikke akkurat si stalker ;p Det var søtt da, også var hu svensk.. Lett å falle for stemmmen bare... Bare tullet med deg (: Svensker ja, er noe spesielt med dem. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Slanker og slanker. Jeg har blitt bevisst på hva jeg spiser, og hvor mye. Dumt å spise like mye som jeg gjorde da jeg trente 20 timer i uka, nå som jeg bare trener 5-6 timer... Men jeg vil ned i fettprosent igjen ja, til der hvor jeg var når jeg sluttet på håndball på toppnivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nja, hun la jo alle kortene på bordet med en gang da.. Vil ikke akkurat si stalker ;p Det var søtt da, også var hu svensk.. Lett å falle for stemmmen bare... Er det hun du var med i dag, eller er det multitasking? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det har vel aldri vært noe multitasking ;o Takket høflig nei til hun svenske flickan. Selv om det var litt søtt. Eller falt jeg for stemmen? Og jeg har vel strengt tatt ikke kjæreste, har bare et godt øye til ei ;) Meeeh, pusse tenner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hvordan har kvelden/natten din vært a Hege? *Prøve å ikke være så egoistisk* :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hvordan har kvelden/natten din vært a Hege? *Prøve å ikke være så egoistisk* :) Det er topphemmelig ;) Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det er topphemmelig ;) Beklager! Ha, såpass ja. Den er grei. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det har vel aldri vært noe multitasking ;o Takket høflig nei til hun svenske flickan. Selv om det var litt søtt. Eller falt jeg for stemmen? Og jeg har vel strengt tatt ikke kjæreste, har bare et godt øye til ei ;) Meeeh, pusse tenner jeg.. Natta Espen, vi er glad i deg uansett fettprosent, husk det! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Topphemmelig? Ikke vær så kjiiiiip a. Medlem her du eller? ;oooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg