luigi Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ser meget bra ut:) stå på! skulle ønske jeg og hadd en garage og sveise rust ! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 joda er jo lite rust her å gidder ikke betale store summer... Så tenkte jeg skulle gjøre det selv og hullene er jo under bilen så er i grunn det samme om det ikke er værdens fineste sveis ;) Og merker at det er grusomt kjekkt med egen garasje ja! :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Forresten skaffet meg en B230F motor til med m47 girkasse som kommer fra en 740.. Prosjekt motor kanskje? Hvem vet :P hehe ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fått motoren innagarasje.. :P hehe har jo stått i karporten siden jeg kjøpte den.. Men får nok handle meg motor stativ tok litt plass den tralla :( Men men SÅ handla jeg meg VOLVO SERVICE skilt på ekeberg! Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Haha.. Genialt skilt.. Hvor mye ga du for det..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 hehe :P Synes det passa fint her hjemme :P ga 700,- Men bare måtte ha det så prisen hadde ikke noe å si :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 den rusta du har der er jo kjöpe plata fra veng går hele veien bare skjere ut og sveise inn ny punkt sveise holder lenge skitte etterpå. Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Haha, konge skilt, var på ekeberg å så etter volvo snacks jeg og, men komm hjemm med en t-skjorte bare:P mye måtte du betale for skilte? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 ga 700,- :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 sorry, så ikke at det sto 700 over:P:( Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 sorry, så ikke at det sto 700 over:P:( Hehe går vel bra det :) Jeg hadde å tenkt å sanke volvo ting der inne men var lite gitt :( Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Skjer a litt for tiden her. Fått lånt meg et migg apparat så driver å sveiser litt da vettu :) Sveiset alle hullene etter lista på kanalen nå Tok av døra for måtte sveise inn et nytt hjørne der :P sånn blei nå døra litt sparkling så blire flott :) Sveisa antennehullet Godt det ikke var så mye rust i hjulbrønnene :) Og en boks jeg har bøyd å sveisa på skolen :P Sånn så forresten døra ut før.... slipa det grundig før jeg sveisa såklart ;) Sånn blei det bak etter litt sveising... å sliping :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Noen som vet om JT3" eksosen går over eller under bakakselen? Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Den går over, all eksos som går under er hjemmelaget og fy. :) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 hmmm daså... tenkte jeg skulle bestille noen krengings stag men var kun for biler med eksosen under bakakselen... daså.. Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg