Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk selv tollgebyr på 200-250 kroner fra DHL noen dager etterpå. Dette var for 2 xenon sett, tok det ikke veldig tungt med tanke på kvaliteten og prisen :)

 

Var for 2 sett til meg også, men jeg fikk på 350;p

så tilsammen ble det ca. 1300kr, så det er jo fortsatt billig

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niiice.. elsker bilder :D veldig bra! tror jeg må skaffe slike i tåkelysene.

Har jo allerede xenon i nær-og fjern-lys.

 

Ang å sende som gave: ingen gpd ide å be dem gjøre dette da firmaer ikke kan sende gaver til privatpersoner på denne måten.

Be dem heller om å senke prisen på varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte et sett på fredag, og har fått mail med "notification of payment received". Men jeg har ikke hørt noe mer.. Har dere fått beskjed når settene har blitt sendt? Mail med tracking e.l.? eller har de bare plutselig blitt levert?

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ang xenon kitt

når du har 35w hvor stor forsjeld er lysstyrken med 50w balaster er det slik du blir ganske så fornøyd eller er det bare litt mer lys? er det noen som vet det eller som har prøvt? tenker da i fjernlysene

Det er jo omtrent 43% meir effekt av 50w iforhold til 35w, so det merkes heilt sikkert bra! Har ikkje testet dette, men eg har 50w ballaster i fjernlysa på bilen min, og det lyser bra!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår