Gå til innhold

Noen som har bestilt xenon fra VVME.com her?

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt og bestille ifrå dei, men er det noko garanti?

Og kva vil dette sei, postoppkrav?

 

DHL Express To USA, Canada, Major European (2-4 Days) EMS Express To Australia, Brazil, Argentina (3-6 Days) DHL/TNT Express Rest Of The World (2-6 Days)

 

TIl Norge sender de med DHL. Det er forhåndsbetaling via paypal. tar ca. 3 dager å sende ifølge de jeg har snakket med

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener ikke å kuppe tråden, lurer kort og greit på om det er noen forskjell på xenon og bi-xenon? Evt. hva er forskjellen? Eller er dette det samme?

 

Bi-xenon er for H4 pærer, der du har både nær- og fjernlys i samme pære.

sånn som til meg, så har jeg H1 pærer, og da må jeg kjøpe 2 single xenon sett for å få xenon i både nær- og fjernlys

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan folks.... Bestilte et sett den 8 november. På trackingen står det..11/12/2008 10:33 am Delivery arranged, no details expected. Oslo, Norway " Hva betyr det?? Statusen har ikke endret seg på flere dager. Den skal til Namsos, men det tar da ikke over 3 dager? Med mindre pakke er overlevert Posten da seff...

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å kuppe tråden, lurer kort og greit på om det er noen forskjell på xenon og bi-xenon? Evt. hva er forskjellen? Eller er dette det samme?

 

"Bi" betyr enkelt og greit "2"... Stussa noe bortinatta på dette med BiXenon selv en goood stund før jeg fant det ut. :P

 

 

Da har jeg bestilt og betalt, 3 kit til megselv og 1 kit til en kompis, så får man se hva det blir til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan folks.... Bestilte et sett den 8 november. På trackingen står det..11/12/2008 10:33 am Delivery arranged, no details expected. Oslo, Norway " Hva betyr det?? Statusen har ikke endret seg på flere dager. Den skal til Namsos, men det tar da ikke over 3 dager? Med mindre pakke er overlevert Posten da seff...

 

Svarer meg selv her....

Snakket med DHL i dag. De hadde levert pakken til feil person, som var såpass lur at han sikkert tengte slk: "Jøss?! En skallet tjukk man med en forhåndsbetalt pakke?? Så kommer han hit med den? Jaja, jeg får vel skrive under med falskt navn og svindle til meg et gratis xenon kitt da.."

 

Synd for deg bondejævel!!!!!! Æ veit kor du bor!

 

Men dette får DHL ta seg av...

Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no

Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil)

www.namsosgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken fra vvme.com i dag, og har montert settet (Bi-xenon). Lysene fungerer greit men jeg får ikke slått av fjernlysene??

 

Når jeg slår fra nærlys til fjernlys, så vil de rett og slett ikke gå tilbake til nærlys igjen.

 

Noen som har en formening om hva som kan være problemet?

 

En ting til som jeg la merke til er at det bare er ett koblingspunkt til H4 (Xenon-settet har bare en overgang til H4). Slik som jeg har koblet det er xenon-settet bare tilkoblet venstre lykt, og ikke høyre.

Skal det være slik eller?

Jeh jeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår