Krist90 Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hey. Jeg har en Opel Astra F 1,4 som nettopp er eu ok. Jeg lurer på om jeg skal sette inn en annen motor siden den er så dau :p ----------------------------------------------------------------- Så spørsmålet er Hvilke motorer passer til Opel Astra F 1,4 1994? ----------------------------------------------------------------- Jeg legger også ved bilder av bilen ("prosjektet mitt"): ting som er gjort: - felger - bumper shine - soting vindu - annlegg (JBL GTO serie, 1200w Sub 12", 6/9, forsterker 600w) verdi av 8000 nok - side blinklys - endestykke + lakkering - Litt småting inne i bilen Slik kjøpte jeg den: (Helt original) (Med Bumpershine) (Med felger og soting) (Med Pioneer klister + Endestykke) (Med annlegg, side blinklys, litt diverse på innsiden og lakkert ende stykke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Sett inn en C20XE, den samme som sitter i Astra GSI, da får du litt mer spenst. For litt mer guff kan du enten velge en C20LET fra Calibra Turbo/Vectra Turbo, eller sette ENEM-kompressor på C20XE. I hvilket som helst av tilfellene vil jeg på det sterkeste anbefale Quaife diffsperre, slik at hjula trekker likt og planter krafta mye bedre i bakken. Lykke til =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 takker :) vet du om noen bra sider der du kan finne motorer? De fleste på finndel.no og finn er kjørt en del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 på omc sitt forum er det jo alltids ett par til salgs også har du opelhugg.no. husk at du ikke bare trenger motoren da, men alt rundt også. Enkleste er vel å kjøpe en astra f gsi som er vrak og plukke alt over. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ja :p så var det bare å finne en gsi som ikke koster så altfor mye :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Det du evnt trenger i tilegg til motor for å godkjenne er: Alle stabstag i forstilling, bakstilling med skivebrems og stabstag. 256x24mm bremser foran fra gsi, bremsekraftforsterker og hovedsylinder fra gsi. Fjærbein med de store nava og drivaksler, samt en F20 kasse. Og en c20xe må du regne med har mange km på seg, tross alt motorer som er 15år eller eldre. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hva med en dieselmotor? 1.7-literen fra Isuzu er oppgitt til 82 hk på papiret, men det er en skrivefeil. Det rette er nærmere 182 hk tror jeg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 genial rå astra da... lurer på om e skal få sota å få tak i noen fette felger.. Åssen dekk har du på din? Kjenner du noen som skal selge hattehylla. min er bøyd å dt ser så jalla ut når det er skeft Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 takk :) dekk er firenza 215-40ZR17 kjenner ikke det desverre :| Prøv å gå på en bil opphøgger, har sikkert en hattehylle der billig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 bilen er nå til salgs. http://tinde.no/bil/opel/astra/rogaland/BL283536 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Astra coupe faktisk. Er det mye rust på den? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 ingenting rust nei. Er tektylbehandlet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Lurte på en ting, er det lov å sote blinklysene i fronten? (fra orange til svart) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ikke lov å sote de du har nei, da må du kjøpe ferdig sota lykter. Men mange gjør det, og det går stort sett bra. Bare vær forberedt på at det kan bli et problem på neste eu... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hva trenger jeg annet en motor for å få svev på bilen? -motor -? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg