Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet


Gingers

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fine planer...syns 16 ser smått ut på vento,syns mine 17" ser ut som dicky toys egentli..;)hehe

 

har du noen videre planer me bilen?

 

Jo du sier noe men har blitt en smule frelst av det tyskerstuket så det blir max vals og max senk til våren :)

 

Angående de tåkelysene bak så er koblet bare rett på baklysa (eller var det skiltlysa) så de lyser konstant hele tida utenom å dra ut bryteren to hakk :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du sier noe men har blitt en smule frelst av det tyskerstuket så det blir max vals og max senk til våren :)

 

Angående de tåkelysene bak så er koblet bare rett på baklysa (eller var det skiltlysa) så de lyser konstant hele tida utenom å dra ut bryteren to hakk :)

okok blir spennende å se...tenkte jeg skulle gjøre det jeg og.men har brudd i samtlige ledninger inn te bagasjeluka så må nok lodde mye

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :)

 

Nå blir det vel til at dama skal bruke den i uka når jeg er i leir. Så da har jeg vento her i leir så da kan det hende det skjer noe med den også siden jeg har verksted her jeg kan skru så mye jeg orker i :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er absolut en av de peneste ventone jeg har sett:) er ikke int å kjøpe svarte angeleyes til bilen din vel? har et sett som kun er brukt et par uker og er som nye.

 

Oi, tusen takk for nice comment :)

Nei, har ikke noe planer om angeleyes desverre, syns det er bmw look og det er noe jeg absolutt ikke vil ha over bilen min ;D (Håper ikke dama ser detta:p) men takk for tilbudet ;)

 

Har du fått solgt venton din?

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tusen takk for nice comment :)

Nei, har ikke noe planer om angeleyes desverre, syns det er bmw look og det er noe jeg absolutt ikke vil ha over bilen min ;D (Håper ikke dama ser detta:p) men takk for tilbudet ;)

 

Har du fått solgt venton din?

 

har venton ennå gitt. tar og avskilter den snart og setter den bak huset, så slipper eg og se den he he. er vist ingen som vil ha den. kan jo kappe av taket og bruke den som blomster potte til sommeren. da hadde eg iallefall hatt nabolagets tøffeste blomsterpotte:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår