Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet


Gingers

Anbefalte innlegg

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morn!

Om jeg ikke så feil litt før i tråden her så, så syntes jeg det så ut som om du hadde 5 bolts felger?

Har du adapter eller noe, og i såfall.. hvor har du fått tak i dem og hvor mye koster de?

 

Mvh. VW Dude

 

Har hatt samma felger sjøl, er ittje 5 bolta.. Er Mætti høl, passer på flere biler trur je..

Hva felgene heter er uvist. Trukke Ginger`s vet dt heller!

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn!

Om jeg ikke så feil litt før i tråden her så, så syntes jeg det så ut som om du hadde 5 bolts felger?

Har du adapter eller noe, og i såfall.. hvor har du fått tak i dem og hvor mye koster de?

 

Mvh. VW Dude

 

Hei du!

 

De felgene har to forskjellige boltsirkler. 4x100 og 4x108 :) Så ingen adapter eller noe :)

 

Du får kjøpe deg vr6 eller gti understell så får du fem bolta og skivebremser bak å :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

De felgene har to forskjellige boltsirkler. 4x100 og 4x108 :) Så ingen adapter eller noe :)

 

Du får kjøpe deg vr6 eller gti understell så får du fem bolta og skivebremser bak å :)

 

 

Tror heller jeg prøver meg på et boltsirkel-adapter jeg fant på nettet, bygger ikke ut mer enn 3mm, så jeg lurer nesten på om det faktisk er lovlig:P

Om ikke, så er det jo ikke værre enn å bytte til noe annet på EU kontroll.. ;)

Mvh Martin

 

Vento 1.8 *Solgt

A4 1.8 Turbo *Solgt

Volvo 940, prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan går det egentlig med denne bilen? :)

Veldig spent på det jeg nå :D

 

Jo da, går å venter på penger så jeg får bestilt meg litt slitedeler til vr6n :)

Hele forstillinga med motor sitter nå bare fast i noen få bolter og bilen er ribba innvendig!

Så fort jeg får deler blir det fart på saker og ting, kommer bilder her litt senere!

 

Stay tuned ;)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, går å venter på penger så jeg får bestilt meg litt slitedeler til vr6n :)

Hele forstillinga med motor sitter nå bare fast i noen få bolter og bilen er ribba innvendig!

Så fort jeg får deler blir det fart på saker og ting, kommer bilder her litt senere!

 

Stay tuned ;)

 

Looking forward to :)

Mvh Martin

 

Vento 1.8 *Solgt

A4 1.8 Turbo *Solgt

Volvo 940, prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår