Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet


Gingers

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om bilen min. Kjøpte denne i slutten av påsken 08 av et ungt par som skulle ha barn. Bilen var da senket 40 mm, hadde 2,5" eksos og 14" alu vinter og 16" sommer. Ellers helt originalt utseende bortsett ifra hvite blink og spredere.

 

Legger ved noen bilder av hvordan den var da jeg hentet den:

 

21032008.jpg

 

21032001.jpg

 

Så fikk jeg koblet litt lys, noe jeg mener gjorde seg bare det:)

 

23032001.jpg

 

23032008.jpg

 

Sånn så den ut altså :)

Endret av Gingers

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så kom tiden hvor snøen begynte å bli borte og sommertøfler måtte jo på :)

 

06042008.jpg

 

31032008-1.jpg

 

31032003.jpg

 

31032002.jpg

 

Som dere ser av bildene var bilen aaaaaltfor høy så når pengene strakk til slo jeg til å kjøpte meg justerbart senkesett, bonrath visker og fikk også somlet meg til å få lagt solfilm :) Resultatet blei dette.

 

05052002-1.jpg

 

05052001.jpg

 

05052004.jpg

 

05052008.jpg

 

Monterte også skvettlapper foran for å spare kanaler og dører for steinsprut siden bilen fikk ny lakk i 2006.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk nye dekk på de hvite 17" mine satt jeg på igjen disse og senket mer sia jeg ikke blei fornøyd med resultat første gangen vi skrudde den ned. Har da også fått satt på emblemfri grill og grill list og skvettlapper bak :)

 

P4100031.jpg

 

P4100033.jpg

 

P4100034.jpg

 

P4100035-1.jpg

 

P4100036.jpg

 

P4100035.jpg

 

Og slik ser bilen ut per i dag. Interiøret var et originalt GL interiør som hadde sett sin bedre dager så dette fikk jeg byttet ut med et rimelig strøkent GT interiør :) Bilder av dette vil komme senere. Det vil skje endringer i løpet av vinteren men nå er jeg i militæret så har ikke så mye penger å bruke på den :-/ Men stereoen skal bli ferdig i løpet av vinteren og noen nye frontlamper er også satt opp på prioriteringslista :)

 

Håper dere kan poste noen kommentarer, hadde vært hyggelig :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...flott ventom du har...har selv vurdert å koble lysene bake om å montere skvettlappene mine men har ikke sett bilde av det enda så det har ikke bidd gjort men nå blir det gjort :)

 

 

Tusen takk for det :)

 

var selv litt usikker på hvordan det skulle bli med skvettlapper men jeg blei ihvertfall svært fornøyd :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven!;)

ikke domt med skvettlapper!

 

hvor fikk du taki disse?

 

fine vento ja;)

 

Disse bestilte jeg igjennom jobben, tok litt tid før jeg fikk dem. Men vil tro du kan bestille igjennom vw i nærheten av deg, bare husk på å si ifra om du har list på kanalen eller ikke. Tror jeg ga 600 kr for 4 stk eller noe jeg :) Og da er disse komplett med skruer osv, altså alt du trenger.

 

Tusen takk for hyggelig kommentar :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenkte jeg skulle oppdatere litt her jeg.

Har fått lånt meg noen 7x15" ET15 mim felger som jeg prøvde her om dagen, bare for å se. Ble rimelig lav, så når jeg kjører over fartsdumpene inn til der jeg bor så subber det nedi :) Legger ved noen bilder, er desverre mobilbilder så sry for ræva kvalitet :-(

 

DSC00495.jpg

 

DSC00496.jpg

 

Har så sinnsykt lyst på kantfelger også har jeg lyst til å få den enda lavere. Hva synes folket?

BTW. skal forresten inn på BT den 29 september og godkjenne senk, felger, visker og ratt i vognkort og det kan jo bli spennende :D hehe

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig pen vento du har! godt og se at alle ikke setter på masse jalla styling. kjører vento selv. utrolig gode biler:)

 

Tusen takk :-) Jeg syns personlig ikke vento er pent med styling når den har så fine former som den har originalt så syns jeg den bør holdes noenlunde original :)

 

Ja det er veldig gode biler:) kjempefornøyd jeg ihvertfall :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mega fin vento....likte di 17" felgene bedre...ventoene er så feit i ræva att 17" ser nesten smått ut...men uansett så er den ventoen din utrolig pen.....er det vr6 vinge du har??

 

Ja jeg syns også den ser bedre ut med 17", bare få valset nå så jeg kan senke litt til mot sommeren igjen :)

 

Vingen er det ikke jeg som har satt på så det er jeg litt usikker på :(

 

Grillen min hopper av under lyktene innimellom den også, ødelagte fester der siden de ikke tåler noenting. Må fikse på det en dag :) hehe.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns også den ser bedre ut med 17", bare få valset nå så jeg kan senke litt til mot sommeren igjen :)

 

Vingen er det ikke jeg som har satt på så det er jeg litt usikker på :(

 

Grillen min hopper av under lyktene innimellom den også, ødelagte fester der siden de ikke tåler noenting. Må fikse på det en dag :) hehe.

okei ja jeg må få valset jeg og....subber forran...min er helt ny men hopper ut uansett;/

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår