Gå til innhold

Min Vento VR6 "nytt år med nye mods"

Ranger emnet


Gingers

Anbefalte innlegg

Har vel gjort litt mer nå da??

Gjør du alt sjøl ell??hehe

blitt bra nå;)

 

Ja fått lakkert innmaten i fronlyktene og litt sånn småsnacks :)

 

Har fått god hjelp av deg til å ordne denna bilen da :) hehe.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jaja folkens, lenge siden sist jeg skrev noe her nå.

Har ikke gjort stort annet enn å lakkert innmaten i hovedlampene mine og vært og godkjent senkesett, felger, bonrath visker og rattet mitt i vognkortet. Så nå sitt jeg bare spent og venter på det nye vognkortet i posten, gleder meg som en liten unge :)

 

Handla noen nye felger til fruen som kom nå rett før helga som måtte prøves:

 

Bilde005.jpg

 

Bilde004-1.jpg

 

Bilde007-1.jpg

 

Bilde006-1.jpg

 

9x16 ET 15 Keskin KT1! Kliss nye :)

Blir vel 9x16 på meg i løpet av vinteren også, skal valse og sette på hjulbuelister nå. Hva syns folket?

Jeg syns de felgene er sinnsykt fete selv....:)

 

Edit: Jeg veit bilen er møkkete :-(

Derfor måtte dere jo få se hvordan den ser ut ren og i vintermodus:

 

untitled.jpg

 

Bilde015.jpg

 

Bilde013.jpg

 

Stusslige vinterhjul men blir noe større etterhvert :)

 

Legger ved ett bilde av Keskin hjula på bilen til fruen å da, syns sjøl det ble rimelig fett :)

 

Bilde006-2.jpg

 

Kommenter og stå i folkens! Alltid fint med tilbakemeldinger :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bmw fruen din hadd;)

 

jeg syns personli bilen din var fetest me di hvite hjula,kledde bilen godt...gleder meg til jeg skal få godkjent ting i vognkort,er dritt å bli stoppa utn papira i ordn...likte det du ha gjort me lyktene.den iden blir nok godt brukt på min og etterhvert;) må vel på med vinterstuket selv snart:s

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bmw fruen din hadd;)

 

jeg syns personli bilen din var fetest me di hvite hjula,kledde bilen godt...gleder meg til jeg skal få godkjent ting i vognkort,er dritt å bli stoppa utn papira i ordn...likte det du ha gjort me lyktene.den iden blir nok godt brukt på min og etterhvert;) må vel på med vinterstuket selv snart:s

 

Ja nå er ikke jeg noe bmw fan men den bmwen liker jeg faktisk :) hehe. Har vel noe med eieren å gjøre å kanskje ;p

 

Du syns det ja, er litt lei de hvite hjula og lei av vaskinga hele tida. Så nå skal jeg ha nye :) hehe.

Ja godt å ha alt i orden igrunn, gøy å kunne vise at alt står planta i vognkortet og jeg kan tusle videre uten noen form for mangel lapp :)

Ja blei fornøyd med lyktene selv, litt impulshandling jeg og en kamerat fikk en lørdag. Plutselig fant vi på å prøve å lakkere innmaten liksom. hehe.

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Vento detta! ;)

 

Syntes den ble bøs med Keskin hjula til madamen din, du bør vurdere noe i samme bane selv ja :D

 

Blir nok godt det og bare kunne gi dem vognkortet da dem begynner og pese om felger, senk, visker etc. :)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er ikke jeg noe bmw fan men den bmwen liker jeg faktisk :) hehe. Har vel noe med eieren å gjøre å kanskje ;p

 

Du syns det ja, er litt lei de hvite hjula og lei av vaskinga hele tida. Så nå skal jeg ha nye :) hehe.

Ja godt å ha alt i orden igrunn, gøy å kunne vise at alt står planta i vognkortet og jeg kan tusle videre uten noen form for mangel lapp :)

Ja blei fornøyd med lyktene selv, litt impulshandling jeg og en kamerat fikk en lørdag. Plutselig fant vi på å prøve å lakkere innmaten liksom. hehe.

er ikke stor bmw fan selv men e30 liker jeg meget godt...hadde hvite felger på golf II syncroen min,,er ett mareritt å holde reint...blir mye hvitt til sommern på meg så jeg har mye vask forran meg;)

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja men vaske må man vettu ;)

 

Skjer ikke stort her om dagen siden militæret hindrer meg i å tjene penger, men til våren skal det skje litt avhvert :)

Har bestemt meg for å beholde bilen enn så lenge og bygge litt skikkelig. Hva som skjer til våren ligger forholdsvis bare i tanker oppe i topplokket mitt men skal få skrevet en liste her om ikke så altfor lenge.

 

Ønsker også forslag av dere om hva mer dere syns burde vært gjort med bilen :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er ikke jeg noe bmw fan men den bmwen liker jeg faktisk :) hehe. Har vel noe med eieren å gjøre å kanskje ;p

 

Du syns det ja, er litt lei de hvite hjula og lei av vaskinga hele tida. Så nå skal jeg ha nye :) hehe.

Ja godt å ha alt i orden igrunn, gøy å kunne vise at alt står planta i vognkortet og jeg kan tusle videre uten noen form for mangel lapp :)

Ja blei fornøyd med lyktene selv, litt impulshandling jeg og en kamerat fikk en lørdag. Plutselig fant vi på å prøve å lakkere innmaten liksom. hehe.

 

Host host! Var vel jee som lakkerte innmaten i lykta på bilen min først vel ? : p

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår