Gå til innhold

lover politiet har angaende kontroller?

Ranger emnet


volvo,fore,life

Anbefalte innlegg

ja nesten!! han hadde ikke noe annet en sitt ord på at d var meg han skjøt på!! å d var flere biler som holdt min fart!!

husk purk er noen svin!! hehe

 

 

Men hvis han skjöt på noen annen og du holdt samme fart så blir dette det samme... du kjörte da like fort men hadde bare "uflax" å blev tatt :)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EN politimann låv og stå alene og ha fartskontroll!! Skjer alt for ofte! tiligere lappløs av den grunn!!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herregud, hvor mange ganger har det spørsmålet blitt stilt?!?! Jeg har i alle fall svart på det minst 30 ganger, og det er IKKE en overdrivelse. Det går an å søke på forumet før man oppretter en ny tråd med et spørsmål som er en gjenganger i stort sett annenhver "jeg mistet lappen"-tråd...:)

 

Du ble lappløs fordi du kjørte alt for fort, din luring, ikke fordi politimannen sto alene...:D

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herregud, hvor mange ganger har det spørsmålet blitt stilt?!?! Jeg har i alle fall svart på det minst 30 ganger, og det er IKKE en overdrivelse. Det går an å søke på forumet før man oppretter en ny tråd med et spørsmål som er en gjenganger i stort sett annenhver "jeg mistet lappen"-tråd...:)

 

Du ble lappløs fordi du kjørte alt for fort, din luring, ikke fordi politimannen sto alene...:D[/QUOT

 

Er klar over at jeg kjørte for fort og dermed mistet lappen,

Men kunne jeg ha gjort noe for og ikke mistet den? Kjørte 76 i 50 sonen, hadde jeg kjørt 75 hadde jeg beholdt den. Det jeg vil fram til, er at hvis jeg da ikke hadde vært så dum å godtatt boten, hadde jeg da hatt muligheten til å slippe unna ettersom han var alene? (NEI, ikke ved å kjøre ifra han nei)

 

har slått meg til ro med at jeg mistet lappen den gangen, vil bare vite om det er noen regler for sånt til neste gang det står et svin alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nesten!! han hadde ikke noe annet en sitt ord på at d var meg han skjøt på!! å d var flere biler som holdt min fart!!

husk purk er noen svin!! hehe

 

har slått meg til ro med at jeg mistet lappen den gangen, vil bare vite om det er noen regler for sånt til neste gang det står et svin alene!!

 

Du er seriøst nødt til å endre holdningene dine ovenfor ordensmakten. Hvilke tilstander ønsker du? Vil du ha generell lovløshet, eller drømmer du om et selvregulert anarki? Ønsker du å ha frie tøyler i trafikken som kun gjelder for deg og dine kumpaner? Du har kjørt fortere enn førerkortgrensa, men likevel mener du politiet er noen svin. Tørk av deg de holdningene er du søt.

 

Og med det samme du er i endringsmodus; gjør noe med det håpløse brukernavnet ditt og legg av deg sms-språket!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår