volvo,fore,life Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har EN politimann låv og stå alene og ha fartskontroll!! Skjer alt for ofte! tiligere lappløs av den grunn!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Mener du at han burde hatt en kollega som sto og holdt han i hånda? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,fore,life Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 ja nesten!! han hadde ikke noe annet en sitt ord på at d var meg han skjøt på!! å d var flere biler som holdt min fart!! husk purk er noen svin!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 ja nesten!! han hadde ikke noe annet en sitt ord på at d var meg han skjøt på!! å d var flere biler som holdt min fart!!husk purk er noen svin!! hehe Men hvis han skjöt på noen annen og du holdt samme fart så blir dette det samme... du kjörte da like fort men hadde bare "uflax" å blev tatt :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har EN politimann låv og stå alene og ha fartskontroll!! Skjer alt for ofte! tiligere lappløs av den grunn!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herregud, hvor mange ganger har det spørsmålet blitt stilt?!?! Jeg har i alle fall svart på det minst 30 ganger, og det er IKKE en overdrivelse. Det går an å søke på forumet før man oppretter en ny tråd med et spørsmål som er en gjenganger i stort sett annenhver "jeg mistet lappen"-tråd...:) Du ble lappløs fordi du kjørte alt for fort, din luring, ikke fordi politimannen sto alene...:D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,fore,life Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Herregud, hvor mange ganger har det spørsmålet blitt stilt?!?! Jeg har i alle fall svart på det minst 30 ganger, og det er IKKE en overdrivelse. Det går an å søke på forumet før man oppretter en ny tråd med et spørsmål som er en gjenganger i stort sett annenhver "jeg mistet lappen"-tråd...:) Du ble lappløs fordi du kjørte alt for fort, din luring, ikke fordi politimannen sto alene...:D[/QUOT Er klar over at jeg kjørte for fort og dermed mistet lappen, Men kunne jeg ha gjort noe for og ikke mistet den? Kjørte 76 i 50 sonen, hadde jeg kjørt 75 hadde jeg beholdt den. Det jeg vil fram til, er at hvis jeg da ikke hadde vært så dum å godtatt boten, hadde jeg da hatt muligheten til å slippe unna ettersom han var alene? (NEI, ikke ved å kjøre ifra han nei) har slått meg til ro med at jeg mistet lappen den gangen, vil bare vite om det er noen regler for sånt til neste gang det står et svin alene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Det jeg vil fram til, er at hvis jeg da ikke hadde vært så dum å godtatt boten, hadde jeg da hatt muligheten til å slippe unna ettersom han var alene? Nei. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Det beste er å legge om kjørestilen sin en del slik at man ikke risikerer noe. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Noe jeg reagerte litt på her.. Politiet er svin, fordi DU kjørte i 76km/t i en 50-sone? Du fikk som fortjent sier nå jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Men kunne jeg ha gjort noe for og ikke mistet den? Det første som slår meg er at du kunne kjørt 1km/t saktere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Det første som slår meg er at du kunne kjørt 1km/t saktere... :word_ms 100% enig her! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 ja nesten!! han hadde ikke noe annet en sitt ord på at d var meg han skjøt på!! å d var flere biler som holdt min fart!!husk purk er noen svin!! hehe har slått meg til ro med at jeg mistet lappen den gangen, vil bare vite om det er noen regler for sånt til neste gang det står et svin alene!! Du er seriøst nødt til å endre holdningene dine ovenfor ordensmakten. Hvilke tilstander ønsker du? Vil du ha generell lovløshet, eller drømmer du om et selvregulert anarki? Ønsker du å ha frie tøyler i trafikken som kun gjelder for deg og dine kumpaner? Du har kjørt fortere enn førerkortgrensa, men likevel mener du politiet er noen svin. Tørk av deg de holdningene er du søt. Og med det samme du er i endringsmodus; gjør noe med det håpløse brukernavnet ditt og legg av deg sms-språket! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Forøvrig, når det gjelder dette med 1 vs. 2 tjenestemenn...hvor ofte ser du to tjenestemenn på èn politimotorsykkel? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Syns det er rart sånne som han her i det hele tatt har fått lappen jeg.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Syns det er rart sånne som han her i det hele tatt har fått lappen jeg.. Eirik For du har aldri brutt fartsgrensen ? Lappen blir heller ikke tilfeldig "gitt" bort.... Utrolig hvor moralistiske folk kan være her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg