teing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Har en flott Citroen 2004-modell varebil, men savner mp3 så ser meg nødt til å bytte ut den originale cd-spilleren. Det originale anlegget kan jeg styre fra rattet, så spørsmålet mitt er da om denne funksjonen vil forsvinne når jeg bytter den ut i en ny spiller? Evt må jeg se etter spesielle spillere? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Du må se etter en spesiell tilkobling ja:) som du kan kjøpe utenom i så fall:) mener dette koster en god del under 1000lappen:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Evt må jeg se etter spesielle spillere? "Steeringwheel Remote Ready" begynner vel å bli det norsklishe begrepet man bruker på spillere som kan tilkobles rattfjernkontroll ved hjelp av et interface. "Alle" de kjente merkene har vel dette idag. Hvilken Citroen har du? men savner mp3 så ser meg nødt til å bytte ut den originale cd-spilleren.Har mer tro på at du savner bedre høyttalere... ;) Ellers får man jo Interface til endel Citroen original-radioer både for iPod og USB/SD-kortleser... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teing Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Har en Berlingo, hva ellers?:P Og ja, savner bedre høyttalere og sub også, men må jo begynne et sted;) Vil det si at hvis en spiller har "steeringwheel remote ready" så passer den? Har sett litt på denne: http://elgiganten.webmercs.com/PartDetail.aspx?q=p:10506929;c:100281;b:300;pl:1 Hard wire remote input er det samme som steering wheel remote ready etter det jeg forstår. Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Har en Berlingo, hva ellers?:PTja... C8, Jumpy, Jumper? :DVil det si at hvis en spiller har "steeringwheel remote ready" så passer den? Ja, men du må da også ha et rattkontroll-interface imellom, som passer til Pioneer-spillere i en Peugeot/Citroen... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teing Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Ok, fant det her: http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1697 1500 spenn, det var kanskje litt i drøyeste laget. Da får jeg heller leve uten rattkontroll en stund:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Nja... men siden du ser på en spiller til 2000,- går jeg utifra at det er rundt der du ligger på budsjettmessig. Da vil du få bedre lyd, og beholde all funksjonalitet rundt rattfjernkontroll, tenningsstyring osv., om du isteden går for f.eks. et AUX-interface til en tusenlapp og et nytt høyttalersett foran til enda en tusenlapp... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teing Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Aah, sikkert ikke så dum løsning det. Kanskje jeg får satse på det da. Så kan jeg jo i tillegg kjøpe meg ny ipod med god samvittighet:) Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg