Gå til innhold

forbanna verksted,,,Les???

Ranger emnet


Bmw520is

Anbefalte innlegg

Tar det fra begynnelsn, Jeg tok flyet ned til Bergen for å hente En Bil (Bmw 520i) handelen gikk greit, etter jeg hadde kjørt ca 30mil stoppet den, da hadde jeg kommet meg like forbi den lille sentrumen, før jeg skulll begynne å kjøre over jotunheimen, måtte da ringe falck, falck kom å vi måtte kjøre bilen ned til et verkested, verkstede skiftet dynamoen, Så begynte ture heim over igjenn. men 10mil senere stoppet bilden ijenn, ringte falck ijenn og de trudda at det hvar noe feil me dynamoen jeg nettopp hadd skiftet, tok telefon og ringte til de som hadde skiftet den, men de hadde stenkt, men fikk snakket med daglig leder som sa jeg kunne ta med bil til ett annet verksted som er i samm bransje så de kunne se på det. men alt var stenkt siden det hvar rund 18-19tiden på kvelden, så jeg måtte kjøpe meg ett nytt batteri, for å komme meg hjem, gjorde det, neste dag kontaktet jeg ett autamester verksted i mitt nærområde, de skiftet også dynamoen igjenn, men den laddet heller ikke, så ringte jeg igjenn til de som hadd skiftet dynamoen første gangen, og da mente de at kunne være no galt med ledningnette i bilen, men siden jeg ikke hadde råd til å gå på verkeste for å skjekk ledningsnettet kjørte jeg i nesten 2 månder med ladet batteri i bagarsjermmet så jeg skiftet når det hvar tomt og måtte lade de ijenn og ijenen. men til slutt fikk jeg råd til og dra på verksted for å skjekk ledningsnettet, og de fant ut at det var dynamoen igjenn.. så da tok jeg med biln til e kompis som hadde en dynamo ligganest, vi tok ut den nye dynamon, og satt i den brukte, da vi holdet på oppdaget vi hadd viftreima var lakt på feil, vi satt den på rett på, og startet bilen og da laddet den.

 

 

Da ringte jeg ijenn oppover til de som hadde skiftet dynamoen første gangen, men de hvar ikke intresert i å heve kjøpeet.

sånn at jeg skulle få pengene tilbake.

 

Det jeg lurer på har jeg rett til å få igjenn pengen siden de har gjort en så fatal feil som å legg reima feil på?????

 

No har jeg en brukt dynamo i bilen som fungerer utmerket, og da er jeg ikke inntresert å den jeg kjøpte av dem??

 

takk for all svar:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har så dårlig råd burde du heller ta bussen eller sykle!!

 

Ka fan har det med saken å gjøre?? Passe dritlei av alle idiotiske svar fra folk som ikke klarer å holde seg til det folk spør om! Hvis det e så vanskelig bør dåkker hute dåkk langt til h.... ut av Bilforumet! Irriterende at sånne som deg ska drive å ødelegge et ellers kjempebra forum!

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda mere åndsvakt er jo å kjøre 2mnd med ekstra batterier bak i bilen lissom! da kunne han jo ha montert sol celle panell!

 

er det virkelig SÅ vanskelig å se at reima ikke snurrer dynamoen!? Feilsøking for dummies dette jo!

 

Kan jo være slik at personen ikke har peiling på å mekke bil, uansett så er det ikke det han spør etter, kan fan ikke folk slutte med all OT??? Gå på heller en annen plass hvis dere ikke kan la være med masse svada! Og til trådstarter: Ja jeg mener du har krav på å få pengene tilbake for dynamobyttet. Les forbrukerkjøpsloven, event. ta kontakt med forbrukerrådet å legg fram saken.

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tror ikke jeg! for det meste kan vel rettes opp og fikses innen 7 dager mot kvitteringer!

 

Om han kjører i 2mnd kan han umulig bevise at det er dem som har gjort noe galt!

 

Og den 7 dager regelen har du fra?

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår