Gå til innhold

Ny bil, Opel Calibra 300hk

Ranger emnet


Prohx

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig ville jeg ikke kjøpt denne, da 300hk i en fwd-bil uten en form for sintediff vil kreve sin mann, bokstavelig talt :) Ville heller ventet til du fikk litt dugelig kjøreerfaring før man begynner med slike prosjekt...

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle nevner her: 300 hk på fwd blir mye svidd gummi, og du må nok regne med et par turer i grøften i vinter. Og når du ikke får registrert bilen med 300 hk (for det får du ikke), så får du mindre/ingenting igjen på forsikring når du smeller (det kommer du til å gjøre).

 

Og begge de du har vist her nærmer seg jo 300 000 km. Det er langt det. Altfor langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle nevner her: 300 hk på fwd blir mye svidd gummi, og du må nok regne med et par turer i grøften i vinter. Og når du ikke får registrert bilen med 300 hk (for det får du ikke), så får du mindre/ingenting igjen på forsikring når du smeller (det kommer du til å gjøre).

 

Og begge de du har vist her nærmer seg jo 300 000 km. Det er langt det. Altfor langt.

 

...for en Opel.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si at hva i huleste er det du snakker om? nermer seg 300? den har jo gått 200. Og folk snakker også om å kjøpe forskjellige audier? s2? er heldig hvis man finner en til under 100 lapper.

Også vil jeg bare si at bilen er egentlig 4x4, men er gjort om til fwd grunnet alle 4x4 problemene med bilen.

 

Nå har jeg sett litt rundt og funnet ut at denne bilen her er kanskje noe for meg.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14767840&sid=xz9saexgPlO471853&WT.svl=Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår