Sæther Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 gjør det enkelt, stor tysk sedan av noe slag, hvis du velger audi, gå for qattro hvertfall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 audi 80 2.2 quattro er vel en rimelig grei og moro førstegangsbil. Evt en S2 om du får tak i en til en rinmelig pris. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Personlig ville jeg ikke kjøpt denne, da 300hk i en fwd-bil uten en form for sintediff vil kreve sin mann, bokstavelig talt :) Ville heller ventet til du fikk litt dugelig kjøreerfaring før man begynner med slike prosjekt... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Som alle nevner her: 300 hk på fwd blir mye svidd gummi, og du må nok regne med et par turer i grøften i vinter. Og når du ikke får registrert bilen med 300 hk (for det får du ikke), så får du mindre/ingenting igjen på forsikring når du smeller (det kommer du til å gjøre). Og begge de du har vist her nærmer seg jo 300 000 km. Det er langt det. Altfor langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Som alle nevner her: 300 hk på fwd blir mye svidd gummi, og du må nok regne med et par turer i grøften i vinter. Og når du ikke får registrert bilen med 300 hk (for det får du ikke), så får du mindre/ingenting igjen på forsikring når du smeller (det kommer du til å gjøre). Og begge de du har vist her nærmer seg jo 300 000 km. Det er langt det. Altfor langt. ...for en Opel. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uflax Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 og i tilegg til det ... funnet ut hvor mye du må betale i forsikting ? for 250 hk `? :roll: Jeg betaler 3800.- pr år (totalpakke hos gjensidige). Calibra 4x4 med LET-motoren og 312 hk, bremset i benk og godkjent. (Så nå at det dreier seg om en 2WD, det får man ikke godkjent, glem det.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prohx Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Først vil jeg bare si at hva i huleste er det du snakker om? nermer seg 300? den har jo gått 200. Og folk snakker også om å kjøpe forskjellige audier? s2? er heldig hvis man finner en til under 100 lapper. Også vil jeg bare si at bilen er egentlig 4x4, men er gjort om til fwd grunnet alle 4x4 problemene med bilen. Nå har jeg sett litt rundt og funnet ut at denne bilen her er kanskje noe for meg. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14767840&sid=xz9saexgPlO471853&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 det er et mye bedre kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Jeg betaler 3800.- pr år (totalpakke hos gjensidige).Calibra 4x4 med LET-motoren og 312 hk, bremset i benk og godkjent. (Så nå at det dreier seg om en 2WD, det får man ikke godkjent, glem det.) Har du vist den på biltilynet MED 312 hk? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 1: du kommer sikkert til å få no jævli me plunder med den2: den har framhjulstrekk og muligens 300hk.. med andre ord så kommer du til å dra av veien no jævli i vinter (tror jeg da) 2. Framhjulstrekk er jo lett på vinteren! Tror en fersk sjåfør sliter mer med bakhjulsdrift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg