Gå til innhold

'03mod Astra Stv. - SOLGT!

Ranger emnet


A.K

Anbefalte innlegg

Felg: PLW 8x18 ET35

Dekk: 225/35-18 Federal SS-595

Stereo: Pioneer DEH-P8600MP

 

Eksteriør: Alt fra Irmscherkatalogen, dvs sideskjørt, grill, frontfanger, bakfanger, takvinge, speil, panserforlenger.

 

Foruten Irmscher-delene, er det montert sorte In-Pro baklykter moddet til 4 belysningspunkter mot to originale, sorte In-Pro sideblink, spesiallaget S/S-eksos på bildene (nå rustet ihjel og byttet ut med Simons 2.5" catbacksystem med 2x80mm runde utblås), alu takantenne, MS Design øyelokk, profftonede ruter rundt om, blåkrommede detaljer i motorrom (krom iblandet lakkens fargekode).

 

Interiør: Alt fra Irmscherkatalogen, dvs pedaler, sølv girkule, sølv håndbrekk, sølv håndbrekkbelg, sølv girbelg, sølv midtkonsoll, chromringer på varmeapparat og rundt instrumenter, Irmscher (i-Astra) innstegslister, Irmscher matter.

 

026.jpg

291.jpg

292.jpg

030.jpg

y8otcv.jpg

075.jpg

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en titt på tråden din =) Ehm, åh joda, har en liste så lang som et vondt år over ting som jeg kune tenkt meg å gjøre med bilen, men av økonomiske årsaker må jeg vinne i lotto for å få råd til alt sammen. Jeg har regnet meg frem til noe i størrelsesorden av 280 tusen i tillegg til det som er gjort til nå, hvor påkost per i dag ligger på ca 80k. Vurderer kraftig nye felger nå, først og fremst, er luta lei av de jeg har. Får se hva litt overtid kan bringe inn av penger som kan brukes på nye felger utover mot vårparten ;o) Fremdeles OMC'er du vel? =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår