Turbobenni Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 noen som så den mørkegråe audi 80/s2'n som fikk contra og sladda inn i veggen på langsiden? ville likt å visst hvem det var og hva som skjedde :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Det som skjedde var vel det du så. kontra og inn i murveggen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Denne sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jepp er den.. Er ingen 80 eller S2.. En 90 med S4 motor;) Han er fra Valdres. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 au! så kjedelig ut =( jaja litt svinn må man vel regne med.... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 glassfiber look-a-like fanger på den. Han karen på sia burde klippe vekk de store skylappene på skoa så han ikke snubbler. Evnt. trekke opp buksa si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Var det ikke en svart 80(?) som gikk relativt bra som ''mura'' litt også? Sto neddi slaktern å så at den kom på tauebil med flat front. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Denne sant? ja, var den gitt, men fikk han for kraftig contra da?? trudde ikke det gikk ann å ta så feil beregning da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 det verste var at jeg stod der han krasje, han traff veggen 1 meter unna meg da jeg trakk meg fort bakover. kunne ikke stått nermere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 "ja, var den gitt, men fikk han for kraftig contra da?? trudde ikke det gikk ann å ta så feil beregning da." da har du tydelig ikke kjørt en kraftig 4hjuler på vått føre i høy fart.. :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 "ja, var den gitt, men fikk han for kraftig contra da?? trudde ikke det gikk ann å ta så feil beregning da." da har du tydelig ikke kjørt en kraftig 4hjuler på vått føre i høy fart.. :) jo, jeg har kjørt kraftig quattro på vått føre! :P audi s4 450hk<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg