Gå til innhold

Tatt i Laserkontroll , trenger litt hjelp

Ranger emnet


Ghost.

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er vitsen med å utsette egentlig? Like greit å bli ferdig med det ;P

 

Og du "DRFT-R" klager på feilskriving og slår til med to orddelingsfeil like etterpå, læl!

 

Og han som kjører nazibil har kjørt for mye VW, for han skrev verb med stor bokstav, akkurat som tyskerne :D =D

 

Det er substantiv som skrives med stor forbokstav på tysk, ikke verb. Kanskje ikke så veldig lurt å rette på andre når du tar minst like feil selv? :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skulle du tenkt på før du kjørte for fort ;)

feil, det skulle han tenkt på før han kjørte hvor politiet befinner seg. ;)

 

Og politiet svindler deg? Du vet at at en snut ikke får en krone mer for å gi deg større bot? Det er ingen grunn til at en snut skal gi deg en større bot enn du "fortjener". Som noen sa tidligere, har du blitt tatt for å kjøre 81 km/t, så har du nok kjørt i 85-90 km/t.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje =p

 

fan !

gatelysa var jo av...

 

og det er så å si motorvei der ... og ETT 60sone skilt som man IKKE ser så godt =p

 

Føler med deg.. Men de står der stort sett hver dag, i mellom 17-21 tiden, i begge retninger, ute etter å tjene penger. Og ja, er enig med deg at skiltingen er misvisende!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
gått litt over en mnd nå og ingen bot enda ....

 

MEN jeg fikk joen giro på stedet ...

 

skal jeg vente lenger eller wtf gjør jeg

for på giroen jeg fikk står jo det ingen betalingsfrist =???

 

Sjansen for at det er blitt glemt fra Statens side er vel like stor som at jeg vinner i Lotto til helgen, så ta heller en tlf til Innkrevingssentralen, 75149000

:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i Statens innkrevingssentral, og kan gi litt informasjon.

 

Inntil videre kan du la være å betale kravet. Hvis vi har fått feil eller ufullstendig informasjon fra politiet, så kan vi ikke iverksette inndriving av kravet. Mest vanlig når politimannen skriver som en gris, og håndskriften ikke lar seg tolke med skriftgjenkjenning på data.

 

Og ring for all del ikke SI. Er du uheldig med hva du sier, så har vi plutselig nok informasjon til å sende ut kravet.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i Statens innkrevingssentral, og kan gi litt informasjon.

 

Inntil videre kan du la være å betale kravet. Hvis vi har fått feil eller ufullstendig informasjon fra politiet, så kan vi ikke iverksette inndriving av kravet. Mest vanlig når politimannen skriver som en gris, og håndskriften ikke lar seg tolke med skriftgjenkjenning på data.

 

Og ring for all del ikke SI. Er du uheldig med hva du sier, så har vi plutselig nok informasjon til å sende ut kravet.

 

Og forrige uke jobbet du i Utrykningspolitiet, tidligere idag jobbet du for Tollvesenet, venter i spenning på neste uke..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår