knixen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 her har du noen bilder som du ba om... Den tåler større hellinger enn en original bil, så veltefaren er mindre enn på den. Her er min mot en annen, ikke riktig std den heller...den har 33" dekk. Litt dårlig vinkel for å virkelig se forskjellen... slik var den når jeg kjøpte den slik den omtrent er nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 fått gjort litt i dag, men siden clutchen ikke passet fikk jeg ikke gjort NOK... dessverre... bilde av den nye girkassen med 2stk transferkasser som skal på bilen... merk antall spaker benyttet anledningen til å bytte sko på batteriene Sveising av bur i morgen, samt innsending av mellomaksler slik at de blir forlenget foran og kortet inn bak. Så blir det sikkert ikke montering av girkasser før neste helg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 har du fått lov til å beholde skilta!? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 har du fått lov til å beholde skilta!? Jepp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 bur bygging, først punktet jeg det sammen i bilen så tok jeg det ut for helsveising. noen få larver igjen før grunning og lakking... noter dere den store garasjen:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 ferdig zinket bur diff-beskyttelse foran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 rått.. Må få lasta opp film av bilen i funksjon med den doble kassa når den tid kommer.. :) Hvordan fikk du buret inn og ut av bilen når det var sammensveisa? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg må bsre si det: Sykt rå bil!!! Moro med slike biler også. Jeg har akkurat kjøpt meg en 92 Opel Frontera. Var å prøvde den i den gode norske faunaen i helga og jeg må si jeg er meget overrasket over hvor godt den tar seg frem... Så ja, det blir bygging av den bilen fremover ja =) Gleder meg STORT til å utfordre norsk natur... Bilder og video kommer jo selvfølgelig i egen tråd utover! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 rått.. Må få lasta opp film av bilen i funksjon med den doble kassa når den tid kommer.. :) Hvordan fikk du buret inn og ut av bilen når det var sammensveisa? :p Buret er ikke inne i bilen nå, og det er litt vanskelig å se det. Men det er avtagbart. Det er 5 punkter som er boltet sammen. Det verste å få inn er hovedbøylen. Skal laste opp film når det foreligger. Går sikkert et par uker før bilen er kjørbar :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg må bsre si det: Sykt rå bil!!! Moro med slike biler også. Jeg har akkurat kjøpt meg en 92 Opel Frontera. Var å prøvde den i den gode norske faunaen i helga og jeg må si jeg er meget overrasket over hvor godt den tar seg frem... Så ja, det blir bygging av den bilen fremover ja =) Gleder meg STORT til å utfordre norsk natur... Bilder og video kommer jo selvfølgelig i egen tråd utover! Takker!!! Ja, bilene fungerer som regel godt i skogen. Det eneste problemet med Fronteraen er tilgang på deler, ikke så vanlig å bygge om såvidt jeg vet. Det som er supert med Toyota, det finnes deler OVERALT!!! Lykke til, blir morro å se på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gmode Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 fet bil... hadde på følelsen jeg hadde sett den før, du pleier å parkere på uni iblant sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 fet bil... hadde på følelsen jeg hadde sett den før, du pleier å parkere på uni iblant sant? Niks, det er glenn sin hilux... Ikke fryktelig ulik bil igrunn... Men jøss for en rå bil det også er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Takker!!! Ja, bilene fungerer som regel godt i skogen. Det eneste problemet med Fronteraen er tilgang på deler, ikke så vanlig å bygge om såvidt jeg vet. Det som er supert med Toyota, det finnes deler OVERALT!!! Lykke til, blir morro å se på! :) Derfor det er genialt med maskineringsutdannelse sammen med bilmekk + tilgang på enormt med deler og ett nybygd verksted... ;-) Gleder meg til å komme i gang ja... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Derfor det er genialt med maskineringsutdannelse sammen med bilmekk + tilgang på enormt med deler og ett nybygd verksted... ;-) Gleder meg til å komme i gang ja... Ja, skjønte at det var noe sånt jeg manglet... :doh Jeg har utegarasje og noe verktøy... samt er kontorrotte... :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Morro lesestoff, kårer dette til bilforumets mest interessante prosjekttråd;) film MÅ du legge ut, få med lyden i den også da! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg