rakanishu Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 tror jeg fant alle på http://www.suprnova.org veit det er litt slit å få ned ting derfra, det pleier å komme seg sakte, men sikkert. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg finner ikke Touge 3 jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by nissan s13 Tror det kun er til Playstation, men finner det på bitorrent. Det fins jo på PC også... Det er HERLIG med en skikkelig 18" tommer under beina med ratt og pedal. (DA er det JEG som er opptatt i himmelen :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by generalsnus synes egentlig at supran slepper for mye.. går nesten for bra. klarer nesten ikke å holde den på veien.. men mx-5 eller rx7 synes jeg er herlige å drifte med..:D Enig, RX-7 er jo bakhjulsdrift og det passer perfekt til drifting. :cool: (Mail meg hvis dere ønsker NFS - Underground... NO PROBLEMO) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Det fins jo på PC også... Det er HERLIG med en skikkelig 18" tommer under beina med ratt og pedal. (DA er det JEG som er opptatt i himmelen :D ) hvor har du funnet det til pc? vil ha:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Sier bare http://www.racer.nl jeg. Last ned f.eks DENNE bilen; http://www.aquanix.com/~gtapex/downloads/TruenoBETA3.zip en AE86 GT-Apex ferdig oppsatt til drifting! Velg så ei egnet bane f.eks gocart eller annen svingete bane/vei og drift i veg! Tips: http://www.racer-xtreme.com/dl.php?tk=34&url=%5BRX2%5Dcountry.zip - Early fall in Norway. Author: Tor Arne Hustvedt. Denne har fått bra kritikk og er gøy å kjøre. Har en lita rundkjøring og en grusplass som er fine å herje på. PS!! Sjekk de norsk navne-skiltene! ;) Husk at biler og baner lagres i mappene \data\cars og \data\tracks... EDIT: Jeg bare måå få kjøpt meg ratt med 3 - tre pedaler, girspak og en startknapp :-D (ja spillet støtter det ja) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by AdrianL Live 4 speed er genialt å drifte i! Mest realististiske bil spillet jeg har prøvd. Morsomt med skikkig drift oppsett. Fler som har prøvd det? Jeg spiller det hele tiden.... det er desidert det beste\realistiske spiller jeg noen gang har spilt.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Jeg hadde også tenkt å foreslå Live For Speed for de som vil prøve seg litt :) Blir litt billig å kalle sladdingen i NFSU for drifting spør du meg. Det skal gi en viss følelse av realisme! Ellers vil jeg ikke anbefale RACER. Fordi det i min mening er på barnehagestadiet enda. Spillet klikker hele tiden hvis du kræsjer, du må restarte, det står intet sted hva knappene er, reneste gjettekonkurranse å sette opp rattet sitt, nesten alle bilene du laster ned funker ikke, noen starter ikke med motoren i gang og det står ikke noe sted hvilken knapp man starter den med....OSV. Har bare gitt meg frustrasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Joa, er enig at Racer er meget uferdig. Men fysikk-motoren er fullt oppegående. Ja jeg og savner menyer for f.eks knapper og options osv... Men jeg fant da lett ut hvor jeg endrer knapper for giring, og motorstart. Org. A Z og S. Jeg endra det til S A og E. Ellers får jeg (hittil) ikke network over WAN til å funke. :( Det at bilen fyker til himmels og/eller helvete er mildt sagt irriterende ;) og ja, det at downloadene ofte er mongo er seff meget mongo (!). Men ellers gir det utrolig fint kjørefølelse/opplevelse med de bilene som er fornuftig innstilt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Du "innrømmer" det meste :D For min del skal jeg ikke ta i Racer med en pinne før det er ferdig. Begynte å spille litt LiveForSpeed igjen i går, etter at jeg leste litt bilteori på nettet. Da var det gøy å tune bilen og merke at det fungerte. Nå har jeg den mest kjørbare GT Turbo jeg har hatt noen sinne :) Selvom det var litt morsomt å utforske et par av de norske banene på Racer... :) Mye bra med det spillet, men noen ting ødelegger så totalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunIx^ Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Heggis hvor mye har dere fått på drifte bane 7 og hva er max drift der? jeg har fått 275k på 4 runder .. og 71k på max pr drift Fikk 343000 på 3 runder ca, det hele var en laaang drifterunde :op Siter Mvh SunIx^ --2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline --1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt* http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Skody Ellers får jeg (hittil) ikke network over WAN til å funke. :( Jeg har lastet ned en patch til NFSU og den fungerer som bare det. Jeg og en kompis av prøvd ut.. ps : Er litt kjipt når man har en 100.000 poeng i driftingen også kommer kompisen din, "tilfeldigvis" borti deg. ( da mister man alle poengene ) :mad: ps2 : Dere MÅ bare prøve å kjøre løp når dere er "godt i baysen" ( har vært på byen eller no sånt ) ... SINNSYKT vanskelig å følge med hvor svingene er osv... :skaal: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Når jeg prøvde a legge inn "racer" kom det fram: "Finner ikke den nødvendige DLL-filen DINPUT8.DLL" Hva gjør jeg med det da? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Da ringer du Bill Gates og sier: "Duh... je mangle ei slekk en ei de-æll-æll fil je... kæn du hjælpe mei?" Eller stikk på http://www.racer.nl -> Forum -> spør der :) jeg aner ikke, virka fett her.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Har lasta det ned, men finner ikke igjen torrenten. Fant den på suprnova.org men ser ut om den er borte. Vet ikke om det funker for jeg har ikke ps2 med modchip. Har det som image på pcen. Siter Bmw 520i E34 1988 Bmw 320i E30 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg