Plutoo Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Fatter har en strøken 1976 golf 1.1 som bortsett ifra stereoanlegget med cd skifter og lettmetallfelgene er dønn orginal.. og det merkeligste av alt - den har vært i familiens eie siden den var ny ( dvs. farmor og farfar eide den først, hvor den bestandig sto i garasjen bortsett fra når de skulle på senteret og handle mat for uka) - nå viser kilometertelleren 83 000.. ikke verst det på en snart 28 år gammel bil?? Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 totalt konge. få noe bilder ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Til salgs? :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Fatter sier den er ikke til salgs... For han har den for stor affeksjonsverdi ( riktig skrevet?) - dessuten er den hans store hobby og dulle med den golfen.... he he.. Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 b i l d e r ? :cool: Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Plutoo affeksjonsverdi ( riktig skrevet?) Riktig skrevet ja ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 skjønner godt at han ikke vil selge den ja :) du får satse på at du får ta over den da. og fix bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Mitt gamle Olympus c 2000 zoom digitalkamera gikk fløyten etter å ha vært snill og lånt det bort til søstera mi... men en gang i uke 50 så kommer et Canon Ixon 4 m-pixels kamera, og da får vi se om det ikke blir noen bilder av fatter'ns gamle Golf.. he he.. Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 ja fix bilder : ) noen som vet nårtid man kommer over " lada poster" Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Får du kjøre den? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 joda, etter en liten sterk søknad om at en har et såååå viktig ærend, så får en lov å kjøre den... jeg henta den og ned i fra Ålesund til kr.sand, hvor jeg kjørte den hele veien.. - men snart så får jeg min egen golf.. ( har kjøpt nye golfen, og venter som fan til uke 5.. - den tiden går treeeegt skal du vite!!!) Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Den nye? Golf 5? Huff.... :( Jaja, kult med fattern's Golf da... 83.000 km også! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Laaars Den nye? Golf 5? Huff.... :( Jaja, kult med fattern's Golf da... 83.000 km også! :) > Ser at mange disser den nye golfen, ofte etter å bare sett den på bilder... å se den i virkeligheten, for ikke å snakke om å ha prøvekjørt den *wow!!* det var da jeg var solgt!! - måtte bare ha en golf 5!!! :) Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Plutoo > Ser at mange disser den nye golfen, ofte etter å bare sett den på bilder... å se den i virkeligheten, for ikke å snakke om å ha prøvekjørt den *wow!!* det var da jeg var solgt!! - måtte bare ha en golf 5!!! :) Korrekt. Den er virkelig mye penere i virkeligheten enn på bilder. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutoo Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Ja, bare vent til det kommer chip'er, tuningsdeler og stylingsdeler til Golf 5 - med det stive understellet så blir bilen bare en fryyd!! Siter Jeg bruker ikke signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg