Azzido Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 i kveld stoppa de der vi "rånere" står... parkerte foran alle bilene... skreiv ned skiltnumra på bilene... når de var ferdig med det begynte de systematisk og sjekke bilene teknisk... forbanna rashøl... selv må jeg nå fjærne sotefilmen foran... så spurte jeg snuten om de hadde lite å gjøre siden de sjekka oss så systematisk.. de svarte ganske enkelt at de hadde masse å gjøre... jobben dises var å sjekke biler osv og at de var i brukbar stand... men faen de begynte å pirke på sotefilm, frontrutemerker ++ u name it... det meste... slapp bot da... må bare vise den uten film inna 5 desember =( Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 om det går en voldtektsmann eller to løs, er det ikke så farlig. Så lenge vi for tatt: "de kriminelle som arbeider ærlig og hardt for å få noen fete biler" for de er fremtidens mafiabosser. -det vet du vel? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by duxx0 for de er fremtidens mafiabosser. Ja, det er nok stor fare for det... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Merkelig at de ikke innser dette selv, at de bare gir seg selv dårligere rykte ved å ha en så dårlig kommunikasjon med bil-ungdommen. Merka selv da jeg var der nede på "street meet" hvor gretne Kragerø politiet er... Jeg synes du var heldig jeg azzido, har hørt om flere som må fjerne sotefilm på stedet jeg :D På en annen side har de jo full rett til å pirke på sotefilm, toppstriper, neonlys osv :rolleyes: De er jo tross alt politi.....jaja Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Jeg blit helt satt ut jeg.. på grunn av pol10. Men azzido, når du skal vise bilen, har de andre ting å henge seg opp? gjør de isåfall det? eller holder de seg kun til stotingen? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 jeg kan vise bilen på snute stasjonen her i byen... og henger de seg opp i noe annet så gir jeg fullstendig faen i det... forresten morro i natt å prøve 300z 400hk/500nm på våt føre =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 flere her som har lyst å joine snute forcen for å piffe opp rykte litt.. skryte av div råne biler og gi de en klapp på skuldra eiteden for en bot for sota vinduer?? hehe jeg personli har lyst til å bli snut BARE for å kunne gjøre det!! hehe komme til street meet og spinne ringer med snute volvon..hehe..det hadde jaggu hvert fett azza!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg