Razer Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Bilen min er bygget i '93, men har vært i Retro Cars. Klassifiserer jeg? :PSålenge bilen ble introdusert på 80-tallet burde det kanskje funke? På en annen side kan vel ikke akkurat en SL fra 2000 klassifiseres som retro :D Eirik Din bil er nok et av unntakene som bekrefter regelen;) Najs tiltak! Har denne kommende klubben fått noe navn enda ? Har dere begynnt på noen egen nettside ? Pass på hold stramt i tylene hva anngår "godkjente" biler i klubben så det ikke ender opp med en masse dølle folk i like dølle biler . . . Takk for det! Klubben heter Oslo & Akershus Retro Rides Community, og hittil er det bare gruppe på Facebook. Webside kommer nok etterhvert, men stresser ikke. Vi holder ikke for stramt, men jeg skjønner hva du mener:) Jeg er både enig og uenig. Jeg tror mange av de vi vil ha på vårt treff ikke drar på Gatebil uansett, og noen av de som hadde kommet dersom Gatebil ikke var samme helg ville jo kanskje ikke vært helt i målgruppen :P Men som tidligere nevnt, flere treff blir jo arrangert! Jeg har noen små planer om kanskje å få til noen isbanekjøringer i vinter også:) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 godkjent? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 godkjent? 4" dropp der så kan vi snakkes . . . kjenner jeg blir ivrig her :) 1-2-3 er en av mine soleklare favoritter av bugett-rides, deilig bil! Hvordan stiller så "Oslo & Akershus Retro Rides Community" seg til Euro-rods !? Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 den S123 er din?likte den jeg as....sett den ett par ganger før på nettet og digger senk og felgene:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Bilen min er bygget i '93, men har vært i Retro Cars. Klassifiserer jeg? :PSålenge bilen ble introdusert på 80-tallet burde det kanskje funke? På en annen side kan vel ikke akkurat en SL fra 2000 klassifiseres som retro :D Eirik alt som er bygget for første gang før 90 er vel regnet som "retro" :) bilen har jo nokkså samme utsende selv om den er bygget senere ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Jeg vil si at vist her er godkjent. Og jeg vil også oppfordre alle som har lyst til å ta turen til Tyrigrava. Tross alt, for meg er det viktigere at det er retro, enn at det er min smak;) Euro-rod kan gjerne komme, på den annen side, det faller mer inn under veterancustom enn det vi driver med. Og når da undertegnede er litt veeel bevandret innen gamle bobler, og i tillegg er hardcore cal-look mann, så kan det være risikofylt å møte opp i slikt:P Hvis den er mer bøllete, så kanskje:P Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hvis det er interesse for å leie banen på gardermoen Raceway (bremsestrekka) har jeg noen kontakter... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hvis det er interesse for å leie banen på gardermoen Raceway (bremsestrekka) har jeg noen kontakter... :D Jeg og:) Har leid den strekka veldig mange ganger de siste to åra, så det skal jeg glætt klare hvis det trengs. Trenger ikke mange kontaktene for å få til det gitt :op: Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Ja så hvorfor ikke fikse treff der med en gang? hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Når det er Oslo og Akershus er det kanskje litt diggere å møtes på midten.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Får vel ikke kjørt så mye på en kafe vel???? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Får vel ikke kjørt så mye på en kafe vel???? Du misser hele poenget.... Retrorides er dekksparking, røverhistorier og tidsriktig gadgets . . . ingen av bilene går brutalt, og hvem vil vel møtes blandt granbar og svette bygdefolk ? (jada jeg setter det på spissen) Takke seg til ett sted meg glass- cola/solo/pepsi , god parkering og lett adkomst. Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Noen har da litt krutt under panseret, men er ikke "burne- og herjetreff" antar jeg ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Noen har da litt krutt under panseret, men er ikke "burne- og herjetreff" antar jeg ;) Eirik Som sagt, dette er et meet... Men Retro track days kommer vi nok med;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Kan nok hende jeg dukker opp forde... hvis noen hadde hatt en stikkaksel til Opel............. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg