Gå til innhold

retro biltreff på tyrigrava 6/9-2008

Ranger emnet


rennfahrer

Anbefalte innlegg

Bilen min er bygget i '93, men har vært i Retro Cars. Klassifiserer jeg? :P

Sålenge bilen ble introdusert på 80-tallet burde det kanskje funke? På en annen side kan vel ikke akkurat en SL fra 2000 klassifiseres som retro :D

 

 

Eirik

 

 

Din bil er nok et av unntakene som bekrefter regelen;)

 

Najs tiltak! Har denne kommende klubben fått noe navn enda ? Har dere begynnt på noen egen nettside ? Pass på hold stramt i tylene hva anngår "godkjente" biler i klubben så det ikke ender opp med en masse dølle folk i like dølle biler . . .

 

Takk for det! Klubben heter Oslo & Akershus Retro Rides Community, og hittil er det bare gruppe på Facebook.

 

Webside kommer nok etterhvert, men stresser ikke. Vi holder ikke for stramt, men jeg skjønner hva du mener:)

 

Jeg er både enig og uenig. Jeg tror mange av de vi vil ha på vårt treff ikke drar på Gatebil uansett, og noen av de som hadde kommet dersom Gatebil ikke var samme helg ville jo kanskje ikke vært helt i målgruppen :P Men som tidligere nevnt, flere treff blir jo arrangert!

 

Jeg har noen små planer om kanskje å få til noen isbanekjøringer i vinter også:)

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen min er bygget i '93, men har vært i Retro Cars. Klassifiserer jeg? :P

Sålenge bilen ble introdusert på 80-tallet burde det kanskje funke? På en annen side kan vel ikke akkurat en SL fra 2000 klassifiseres som retro :D

 

 

Eirik

 

alt som er bygget for første gang før 90 er vel regnet som "retro"

 

:)

 

bilen har jo nokkså samme utsende selv om den er bygget senere ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at vist her er godkjent. Og jeg vil også oppfordre alle som har lyst til å ta turen til Tyrigrava. Tross alt, for meg er det viktigere at det er retro, enn at det er min smak;)

 

Euro-rod kan gjerne komme, på den annen side, det faller mer inn under veterancustom enn det vi driver med. Og når da undertegnede er litt veeel bevandret innen gamle bobler, og i tillegg er hardcore cal-look mann, så kan det være risikofylt å møte opp i slikt:P

 

Hvis den er mer bøllete, så kanskje:P

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er interesse for å leie banen på gardermoen Raceway (bremsestrekka) har jeg noen kontakter... :D

 

Jeg og:) Har leid den strekka veldig mange ganger de siste to åra, så det skal jeg glætt klare hvis det trengs. Trenger ikke mange kontaktene for å få til det gitt

:op:

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ikke kjørt så mye på en kafe vel????

 

 

Du misser hele poenget.... Retrorides er dekksparking, røverhistorier og tidsriktig gadgets . . . ingen av bilene går brutalt, og hvem vil vel møtes blandt granbar og svette bygdefolk ? (jada jeg setter det på spissen) Takke seg til ett sted meg glass- cola/solo/pepsi , god parkering og lett adkomst.

våga vägra mainstream!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår