al3x Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Ja, ikke minst det :( Den er nydelig som den er, så ikke stress med led lykter :) Dukker sikkert opp noen uoriginale led lykter etterhvert, som du kanskje liker ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Den er nydelig som den er, så ikke stress med led lykter :) Dukker sikkert opp noen uoriginale led lykter etterhvert, som du kanskje liker ^^ Takk for det :) Håper det gjør det jeg også. Håper på noen som er ganske orginale men mørkere. Vil ikke ha noe blanke lykter bak :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Tenkt på det ja. Men usikker på om det blir enda. Blir liksom så standard når det kommer på alle sammen, og de som ikke har det skal ettermontere det :p Sant. Synes de lyktene du har nå er veldig ble pene etter at du la på film på dem :) Ble en stilig "effekt" på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ja, ikke minst det :( Jeg har sjekket litt priser på LED baklys og de ligger på godt over nkr 6000,- Skal vi se soting av vindu eller LED baklys hehe Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg har sjekket litt priser på LED baklys og de ligger på godt over nkr 6000,-Skal vi se soting av vindu eller LED baklys hehe Soting av ruter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg har sjekket litt priser på LED baklys og de ligger på godt over nkr 6000,-Skal vi se soting av vindu eller LED baklys hehe 699€ (6172,65NOK) eksl. frakt og avgifter inn til Norge for alt du trenger fra Kufatec.de Avant Sedan De har evt. bare ledningene og det som trengs for å kode om hvis du skaffer lysa selv (koster 249€). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Soting av ruter :D Haha det var bombe :D Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 699€ (6172,65NOK) eksl. frakt og avgifter inn til Norge for alt du trenger fra Kufatec.de Avant Sedan De har evt. bare ledningene og det som trengs for å kode om hvis du skaffer lysa selv (koster 249€). I know, Orihime ga meg link til Kufatec siden.. Der var det mye fint :D Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Rolig her for tiden. Meste av pengene går med til huset som jeg kjøpte i sommer. Men har da noen planer for bilen som jeg regner med kommer i løpet av sommern ;) Slenger ut noen bilder jeg tok ved midnatt igår. Lyst om natten for tiden. Bitteliten maskott på plass foran..hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Halla og takk for sist, gikk det greit å kjøre hjem etter Våler treffet? Ser jo det at jeg skal kjøpe meg speilrefleks kamera :) Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Halla og takk for sist, gikk det greit å kjøre hjem etter Våler treffet?Ser jo det at jeg skal kjøpe meg speilrefleks kamera :) Takk for sist ja :) Var ikke noe problem og kjøre hjem nei. Ja, speilrefleks er en meget god investering ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Fy faaaen! Du har kanskje den sykeste Audien jeg noensinne har sett.. Har aldri likt de nye A4'ene, men pga stylingen og fiksinga du har gjort så får jeg lyst til å selge min 02 mod og kjøpe din! Nesten så jeg vil bytte bort huset mitt (verdt 4.5 mill) med bilen din!! Bare et spørsmål.. Hvor gammal er du? Er sikkert ganske sykt å ha en så dyr bil, og det å style den sånn som du har gjort også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Fy faaaen! Du har kanskje den sykeste Audien jeg noensinne har sett.. Har aldri likt de nye A4'ene, men pga stylingen og fiksinga du har gjort så får jeg lyst til å selge min 02 mod og kjøpe din! Nesten så jeg vil bytte bort huset mitt (verdt 4.5 mill) med bilen din!! Bare et spørsmål.. Hvor gammal er du? Er sikkert ganske sykt å ha en så dyr bil, og det å style den sånn som du har gjort også! Takk for det da =) Hyggelig og høre. Begynner og dra litt på åra jeg også da. Er 27 år. Men koster og ha bil ja. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Fy f for en bil :) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Syyykt fin Audi det der !!! Forelska meg i den da du hadde den nede på piren ved dora og hadde photoshoot med den og Bjørn sin A5. Har sett den ett par ganger etter det også, sykt oppsiktsvekkende!! :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg