Mission Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Da ble det vinterhjul på kjerra i helgen. Tok bare noen jeg hadde hjemme. Felgene er ikke helt pene, men de er rette, og er greie dekk på de :) Håper fortsatt på å finne en bruksbil i vinter, så jeg slipper og kjøre så mye med A4 i saltet :o bilder av vinterhjula 225-45-17 (Skulle vel hadd 50-profil for å få rett rulleomkrets) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 (...)bilder av vinterhjula 225-45-17 (Skulle vel hadd 50-profil for å få rett rulleomkrets) Så lenge alle dekkene er like og du (dermed) har lik rulleomkrets så er det det "eneste" som teller. :) 225/45-17 er vel uansett den dimensjonen som leveres (som ekstrautstyr) med A4 om jeg ikke tar helt feil? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Så lenge alle dekkene er like og du (dermed) har lik rulleomkrets så er det det "eneste" som teller. :) 225/45-17 er vel uansett den dimensjonen som leveres (som ekstrautstyr) med A4 om jeg ikke tar helt feil? Sant det. Men speedometeret vil vel vise litt for lite? Har i allefall større feilmargin nå enn med sommerdekka målt på slike fartsmålings bokser langs veien. Org er det vel 225-50 17 som står i vognkortet i allefall :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Forresten, en på VACN som tok en kjapp ps med sort optik på bilen min. Ser ut som dette er noe jeg må gå for :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Forresten, en på VACN som tok en kjapp ps med sort optik på bilen min. Ser ut som dette er noe jeg må gå for :) Svart optic er HELT klart noe som falt i smak hos meg hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Forresten, en på VACN som tok en kjapp ps med sort optik på bilen min. Ser ut som dette er noe jeg må gå for :) Damn!! Badboy!! Go for it :D Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sant det. Men speedometeret vil vel vise litt for lite? Har i allefall større feilmargin nå enn med sommerdekka målt på slike fartsmålings bokser langs veien.Org er det vel 225-50 17 som står i vognkortet i allefall :) På min mors A4 (B7) så er det 235/45/17 på sommerhjulene. Og det er orginalhjul. Så mulig du vil få litt misvisning på speedometeret, men det er nok ikke mye :) Hvor mye misvisning har du med sommerhjula? Det er dim 265 19"? Btw: Så veldig bra ut med svart grill. Du kan jo f.eks legge på svart folie så kan du bare rive det av igjen hvis du finner ut en gang at du ikke vil ha det lengere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Org er det vel 225-50 17 som står i vognkortet i allefall :) Ok, da er det nytt fra B8. I min er det 225/45-17 som står i vognkortet som original dimensjon. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Svart optic er HELT klart noe som falt i smak hos meg hvertfall :D Damn!! Badboy!! Go for it :D Jepp, må teste det har jeg funnet ut :) På min mors A4 (B7) så er det 235/45/17 på sommerhjulene. Og det er orginalhjul. Så mulig du vil få litt misvisning på speedometeret, men det er nok ikke mye :)Hvor mye misvisning har du med sommerhjula? Det er dim 265 19"? Btw: Så veldig bra ut med svart grill. Du kan jo f.eks legge på svart folie så kan du bare rive det av igjen hvis du finner ut en gang at du ikke vil ha det lengere :) Okay. Får sjekke litt. I allefall 265.35.19 dekkene mine er akkurat like høy som de 18" den kom med standard på sline pakken. Mens vinterhjula ble en ca 6cm lavere. Husker ikke hvor mye mer missvisning det ble, men med sommerhjula så viste den ganske rett. ca 4-5km under i 90km/t Har tenkt på det med folie ja. Er ikke noe problem å legge folie på rammen rundt. Tenkte da på mattsvart. Og få lakkert rillene i grillen i samme farge som bilen. Men å legge folie på ringene vet jeg av tidligere erfaring er så å si håpløst :( Ok, da er det nytt fra B8. I min er det 225/45-17 som står i vognkortet som original dimensjon. Ja, B8 har vel både større hjul og en god del mer plass til hjul. Har enda god plass bak med 265. Skal få sjekket i vinter hva det er mulig å få på bilen med senk. Håper på 285++ :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Svart optik = svart grill, eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Svart optik = svart grill, eller? Jepp. Sort ramme og sort grill men kromma ringer :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ringene er vel svarte på bildet? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ringene er vel svarte på bildet? De er det. Men går nok ann å modde de. Evnt få tak i sorte ringer fra annen grill og sette på. Ender nok opp med å modde hele grillen i vinter, ettersom sort optikk ikke var laget til B8 enda. Har også vært i dialog med møller om orginal styling til bilen. Meget diskre skjørt, difusor bak og en leppe foran. Men prisen var langt fra diskre:( Kosta rundt 15000 komplett for noe som kun kjennere ser forskjell på. Dyrt. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Da ville jeg heller hørt med et privat firma :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Da ville jeg heller hørt med et privat firma :) Er vel ikke noe private firma som skaffer orginalt tilbehør? Er nok ikke mye og hente på det uansett. Koster like mye i Tyskland også :( Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg