Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet


Mission

Anbefalte innlegg

Idag sendte jeg ivei en bestilling på Møller på diverse snaks : rolleyes

Ble jeg endte opp med å kjøre OEM stilen gitt. Så er det bare og vente noen uker på at tingene dukker opp, så jeg får sendt til lakkering.

 

Ser på de fleste bildene av stylingen til B8 att leppen foran og det skillet på difusor bak er lakkert i kontrastfarger. Noen som harslag på grei kontrasfarge til phantomsort. Vil ikke ha den i sølv, da det blir for mye kontrast. Men tenker på mer ala steingrå eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble clean baken på bilen. Det er jeg enig i. Men føler den nesten ble for clean. Ble ikke noe som bryter opp bak.

Så får se hva som skjer. Mulig jeg fjerner lakken og legger på nytt igjen, bare med mye mindre så det blir lysere.

 

Eller så kanskje jeg ser meg om etter s4 baklys. Bare synd de koster noe ala 6-7000kr :(

 

audi-a4-b8-led-achterlichten-1.jpg

audi-a4-b8-led-achterlichten-2.jpg

 

blues41.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Kufatec sin ferdig da :D

 

 

Sist jeg leste om det på Audizine eller Vortex så ventet OEMpl.us gutta på at adapteren skulle bli klar :)

 

 

http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=60_78_142&products_id=923

 

Spørs ja. Men står det er 3-4 uker levering på det da. Så kan være det ikke er 100% enda ;) Men er levert til A5 i allefall. Eneste problemet er at jeg synes de andre ledlysene er penere da. De som er på den hvite jeg la ut bilde av her :)

 

Er på Audizine du også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=60_78_142&products_id=923

 

Spørs ja. Men står det er 3-4 uker levering på det da. Så kan være det ikke er 100% enda ;) Men er levert til A5 i allefall. Eneste problemet er at jeg synes de andre ledlysene er penere da. De som er på den hvite jeg la ut bilde av her :)

 

Er på Audizine du også eller?

Det er jeg vett ;) Samme nick der å faktisk ^^

 

Den hvite og blå har samme lysa, har den ikke? Bare at bremselysene står på på den hvite bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg vett ;) Samme nick der å faktisk ^^

 

Den hvite og blå har samme lysa, har den ikke? Bare at bremselysene står på på den hvite bilen.

 

Okay..hehe. Er xileh der jeg :)

 

Er ikke samma lysene nei. Men fikk høre på VACN at de hvite er til avant. Kjipt om de ikke skal gå på en sedan da. Ser nå att det bilde av den hvite er jo en avant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay..hehe. Er xileh der jeg :)

 

Er ikke samma lysene nei. Men fikk høre på VACN at de hvite er til avant. Kjipt om de ikke skal gå på en sedan da. Ser nå att det bilde av den hvite er jo en avant.

Å ja, skulle ikke forundre meg om det var forskjell.

 

Men var disse lysa de endelige utgavene? Altså at de er til salgs? For B8 S4 er vel ikke til salgs helt enda?

 

Ble mye på en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, skulle ikke forundre meg om det var forskjell.

 

Men var disse lysa de endelige utgavene? Altså at de er til salgs? For B8 S4 er vel ikke til salgs helt enda?

 

Ble mye på en gang :P

 

Hmmm, er ikke sikker på det. Ser ut som de er til salgs ja. Men er jo ikke noen bilder av de, bortsett fra de på A5.

 

Men blir nok ikke noe hastverk for meg enda, ettersom prisene på lysene er såpass høy. Får se om det blir noen på Audizine som montere de først,for å se om de er verdt å bruke så mye penger på..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår