Gå til innhold

Noen som har importert Ford Mustang før?

Ranger emnet


benbeni

Anbefalte innlegg

og når det er tid for EU Kontroll.. vil faktisk noen verksteder slå ned på oransje markerings lys...

 

ble faktisk nødt til å kilppe ledningen på markeringslysene i grillen på en '78 Mustang II jeg hadde for å få skilter...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte en 05 modell til min far som bursdagsgave her for et par helger tilbake. Den bilen var godkjent ombygd og etter hva jeg så, så var følgende gjort:

 

Baklykter: Montert holder + oransje pære i ryggelyset for bruk som blinklys.

 

Markeringslys bak: På siden bak bakhjulene. Disse er opprinnelig oransje, men nå lakkert sorte (hvorfor ikke i bilens farge - sølv - vet jeg ikke).

 

Markeringslys foran/blinklys: Stort oransjt blinklysglass som altså bretter seg rundt hjørnet på støtfangeren (dårlig forklart). Den delen som brettet seg rundt og var synlig fra siden, var lakkert sort. Den delen som man så forfra, fungerte som blinklys - som ellers.

 

La aldri merke til om det var blinklys på siden av bilen...

 

Forøvrig jobber Amcar med å få bl.a. Mustang fra 05-> godkjent med Ford sine egne målinger på CO2 utslipp. Per i dag må man basere avgiftene på gamlemåten, nemlig vekt+hk+motorvolum. Får man godkjent slik at man kan basere avgiftene på CO2, så sparer man i overkant av 70.000,- i avgifter på en 05 modell.

 

FYI slipper en 4.0 V6 ut 254g/km.

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår