Kosesau Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Golfen er en GT fra 1991. Bilen har vell snart gått 300', motor runder vell snart 90'. Er en 90 hesters 1,8L RP-motor, monojet-sak. :) Komplett orginalt skinn på alle seter, og i dørsidene. Og sentrallås, faktisk. Endel skjønnhetsfeil, tar seg fint ut i skumringsmørket ;) Planer? Ikkje så veldig mykje. Tar det på sparket. GTI-motor hadde jo vert greit når bilen først er en GT, kort prosess. Få montert på dei jævla tåkelyktene med tida. Lyddemping til heile bilen er bestilt fra installbay. Felger får bli når penger, tid og behov strekker til :) Gjort? Ikkje så mykje. Grill, lykter, gule polyforinger fra Kollevold på heile understellet, V-maxx coilovers(for syns skyld:)), som og medførte att litt hjulbuer måtte kappes. Og motorbytte, den forgje gikk dundas. Like greit med en tråd for alle problem som skulle dukke opp med bilen, så då lager eg denne :) Bilder kjem vell i ny og ne, bilen ser jo stort sett lik ut fra dag til dag ;) Er litt fan av å stille litt kontraster, men da lyger bildene litt så vi får prøve å begrense det;) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Pen 2er du har :) bilde av interiøret eller? :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Naah, ikkje på handa akkurat no. Men kan sikkert ta i løpet av morgendagen, skal ta resten av lydempinga, så får sjå om eg hugser det:) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Nice 2er Detta:) Lykke til med planene. Blir nok bra Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Dæven! Pen golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Ja det ett greit eksemplar. Einaste rusta eg har funne på dei to åra eg har hatt bilen er under pakningen nede langs bagasjeruta, så må byttast når ruta løsner;) Skal på EU i jan. Motoren har gått lite, så det er greit. monojet-"gasseren" er samme som alltid, så den har gått sine mil, men den fungerer 95% problemfritt, har sine småbyer en sjelden gang. Eksosanlegget har ei defekt bakre lyddemper som klirrer litt i ny og ne, meir flaut enn plagsomt ;) Skal beholde og spytte penger i bilen så lenge den får beholde skilta! Basta! :) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 TSW Hockenheim ell? Passa bra på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Er vertfall TSW, stått på bilen siden eg såg den første gang :) Ja altså felgane er forsåvidt greie dei, men dei er litt sletene. Mangler f.eks eine deksele over hjulboltane på eine baksida, og litt lakkskader osv osv.. Dei blir ståande vertfall nærmare ett år til :) Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Tøff bil :) Sleng ut noen bilder av hvordan den ser du inni da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kosesau Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 70% kjøpt meg en 16v GTI PL motor m/kasse og ledningsnett. Reiser å ser på røkkela tidelig i veka om det blir aktuelt. Så får vi bruke vinteren på å få motoren skikkelig i stand. Noken som har erfaring med GT fra før? Etter min forstand skal bilen være en GTI(utenom motor). Med andre ord - Bytt ledningsnett, motor og kasse og bilen er en godkjent GTI uten meir arbeidø. __________________ Siter Golf 2 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg