MiljO Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Heisann.. Skal kjøpe meg ny bruktbil nå, og snuser litt på audi. Tenkte på audi a4 98-00 modell.. Motoren blir vel en 1.8 liter og quattro.. Turbo blir for dyr i drift, så det er ikke aktuelt.. Hvordan er denne bilen? Noen problemer med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*euroboy* Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hva mener du med at turboen blir for dyr i drift? 1.8 med Quattro er ingen racerbil i hvertfall... Siter 1998 Audi A4 1.9 TDi Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Tror ikke at en TQ bruker så veldig mye mer bensin enn en 1.8Q altså. Kommer ann på hvor hissig man er på gasspedalen. Forstillinga er nok den største svakheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hehe..En 1.8T bruker vel ikke serlig mere hvis du kjører den som om den var like dau som en uten turbo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg kjøpte meg a4 quattro i går. 1,9tdi motoren jeg har da. Foreløpig veldig fornøyd, kjempegod bil å kjøre med. Men ta for guds skyld noe annet enn 1,8 sugis, det tror jeg er kjedelig sak å ratte rundt med... Enten 1,8T eller tdi mener jeg. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg kjører selv med en 1.8 20V, og har det kjempeartig. Så lenge du hiver på effektanlegg, river ut katalysator og hiver på et bedre luftfilter, kan du fort ha det litt gøy. Bilen går ikke dass i det heletatt. Kjører lett ifra min morfars C5 Citroën 2.0 turbodisel. Kjøper du trimkammer i tillegg, klarer du nok rundt 150hk. Men selvfølgelig, du får en mye morsommere motor med 1.8T. Og de som sier at 1.8'en ikke yter noe særlig bedre enn 1.6'en, kan neppe ha kjørt begge motorene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 1.6 går like fort fremover som bakover... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg